WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
It`s OK to help them dream. Donatii pentru copii.

It`s OK to help them dream. Donatii pentru copii.

Baneasa Shopping City a amplasat in parcarea exterioara un centru de donatii, unde vor fi colectate, pana pe 26 noiembrie, articole de imbracaminte si incaltaminte, noi sau uzate, pentru copii cu varste intre 4 si 14 ani. Initiativa lor se deruleaza in parteneriat cu SOS Satele Copiilor Romania, iar donatiile vor fi impartite celor 1000 de copii sustinuti in prezent de organizatia nonguvernamentala, atat celor care provin din comunitati defavorizate, cat si celor ingrijiti direct de organizatie, in satele SOS din Bucuresti, Sibiu si Baca­­­u.

Intitulat It`s OK to help them dream, proiectul de responsabilitate sociala isi propune sa sprijine eforturile de combatere a abandonului scolar si de sustinere a accesului la educatie in randul copiilor din familii sarace. Din cei 4 milioane de copii cu varste intre 0-18 ani, 50% sunt expusi riscului de saracie si excluziune sociala – conform unui raport Salvati Copiii din 2016, iar 300.000 se afla in afara sistemului de educatie – conform unui studiu Unicef publicat in 2017.

De cele mai multe ori, copiii au nevoie de sprijinul adultilor pentru a ajunge acolo unde isi doresc, insa o parte dintre acestia provin din familii atat de sarace, incat nu pot merge la scoala pentru ca le lipsesc pana si hainele sau incaltamintea. Astfel, se perpetueaza cercul vicios al saraciei materiale care duce la saracia educationala. Prin lansarea acestei campanii, alaturi de cei care vor veni sa doneze, ne dorim sa influentam in bine viitorul copiilor fara posibilitati. In viitor vom lansa si alte campanii in zona educationala, astfel incat, in timp, sa ajutam cat mai multi copii,” declara Alexandru Bogdan, Director de Marketing Baneasa Shopping City.

Conform rapoartelor din Monitorul European al Educatiei si Formarii, publicat in noiembrie 2016, rata de parasire timpurie a scolii se situa in Romania lui 2015 la 19,1%, in timp ce rata medie europeana era de 11%. Ratele de abandon scolar sunt mai mari in mediul rural, de 27,8%, fata de 19,3% in orasele si zonele suburbane si de 5,9% in orasele mari.

O buna parte a activitatii desfasurate de SOS Satele Copiilor este dedicata sustinerii familiilor vulnerabile, in vederea mentinerii copiilor in scoala, prin asigurarea de imbracaminte, incaltaminte, rechizite scolare, alimente si consiliere. Astfel, 98% dintre copii provenind din comunitatile in care actionam au putut merge in continuare la scoala,” spune Diana Podaru, Director General SOS Satele Copiilor Romania.

Programul in care pot fi facute donatiile este de luni pana vineri, intre orele 12:00 si 20:00, si sambata si duminica, intre 8:00 si 20:00.

Foto si info: Baneasa Shopping City

PUBLISHED ON 26.10.2017

more in Newsroom