RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
It`s OK to help them dream. Donatii pentru copii.

It`s OK to help them dream. Donatii pentru copii.

Baneasa Shopping City a amplasat in parcarea exterioara un centru de donatii, unde vor fi colectate, pana pe 26 noiembrie, articole de imbracaminte si incaltaminte, noi sau uzate, pentru copii cu varste intre 4 si 14 ani. Initiativa lor se deruleaza in parteneriat cu SOS Satele Copiilor Romania, iar donatiile vor fi impartite celor 1000 de copii sustinuti in prezent de organizatia nonguvernamentala, atat celor care provin din comunitati defavorizate, cat si celor ingrijiti direct de organizatie, in satele SOS din Bucuresti, Sibiu si Baca­­­u.

Intitulat It`s OK to help them dream, proiectul de responsabilitate sociala isi propune sa sprijine eforturile de combatere a abandonului scolar si de sustinere a accesului la educatie in randul copiilor din familii sarace. Din cei 4 milioane de copii cu varste intre 0-18 ani, 50% sunt expusi riscului de saracie si excluziune sociala – conform unui raport Salvati Copiii din 2016, iar 300.000 se afla in afara sistemului de educatie – conform unui studiu Unicef publicat in 2017.

De cele mai multe ori, copiii au nevoie de sprijinul adultilor pentru a ajunge acolo unde isi doresc, insa o parte dintre acestia provin din familii atat de sarace, incat nu pot merge la scoala pentru ca le lipsesc pana si hainele sau incaltamintea. Astfel, se perpetueaza cercul vicios al saraciei materiale care duce la saracia educationala. Prin lansarea acestei campanii, alaturi de cei care vor veni sa doneze, ne dorim sa influentam in bine viitorul copiilor fara posibilitati. In viitor vom lansa si alte campanii in zona educationala, astfel incat, in timp, sa ajutam cat mai multi copii,” declara Alexandru Bogdan, Director de Marketing Baneasa Shopping City.

Conform rapoartelor din Monitorul European al Educatiei si Formarii, publicat in noiembrie 2016, rata de parasire timpurie a scolii se situa in Romania lui 2015 la 19,1%, in timp ce rata medie europeana era de 11%. Ratele de abandon scolar sunt mai mari in mediul rural, de 27,8%, fata de 19,3% in orasele si zonele suburbane si de 5,9% in orasele mari.

O buna parte a activitatii desfasurate de SOS Satele Copiilor este dedicata sustinerii familiilor vulnerabile, in vederea mentinerii copiilor in scoala, prin asigurarea de imbracaminte, incaltaminte, rechizite scolare, alimente si consiliere. Astfel, 98% dintre copii provenind din comunitatile in care actionam au putut merge in continuare la scoala,” spune Diana Podaru, Director General SOS Satele Copiilor Romania.

Programul in care pot fi facute donatiile este de luni pana vineri, intre orele 12:00 si 20:00, si sambata si duminica, intre 8:00 si 20:00.

Foto si info: Baneasa Shopping City

PUBLISHED ON 26.10.2017

more in Newsroom