H&M Studio SS’18. Preview inaintea show-ului de la Paris.
Colectia H&M Studio primavara-vara 2018, destinata atat femeilor cat si barbatilor, va fi prezentata, pe 28 februarie, la Saptamana Modei de la Paris. Pana atunci, compania suedeza a dezvaluit publicului campania colectiei, care ii are ca protagonisti pe Saskia de Brauw, pe Clement Chabernaud si pe Shanelle Nyasiase, un nume nou in industrie, dar promitator.
H&M alege si pentru acest sezon strategia de vanzare “see now, buy now”, implementata, pentru prima oara, in urma cu un an. Piesele colectiei vor fi, astfel, disponibile online imediat dupa show-ul gazduit de Muzeul de Arte Decorative din Paris, urmand sa intre in magazinele selectionate din intreaga lume pe 1 martie.
Saskia de Brauw
Clement Chabernaud
Shanelle Nyasiase
Piesele vestimentare pentru femei capteaza atentia prin imprimeurile colorate, aplicate pe rochii lungi, dar si pe topuri cu gulerul tip tunica, purtate cu pantaloni ce au cusaturile evidentiate. In ceea ce priveste colectia pentru barbati, aceasta se evidentiaza prin piese clasice, printre care se regasesc sacoul cu doua randuri de nasturi si camasile retro.
Minimalismul si gratia care definesc designul japonez reprezinta sursa de inspiratie de la care a pornit colectia. Alegerea ei nu este intamplatoare. H&M este sponsor al expozitiei dedicate Japoniei si gazduite de Muzeul de Arte Decorative. Proiectul expozitional celebreaza implinirea a 150 de ani de schimb cultural dintre Franta si Japonia si este deschis vizitatorilor pe parcursul acestui an.
Foto: H&M