WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
H&M Studio SS’18. Preview inaintea show-ului de la Paris.

H&M Studio SS’18. Preview inaintea show-ului de la Paris.

Colectia H&M Studio primavara-vara 2018, destinata atat femeilor cat si barbatilor, va fi prezentata, pe 28 februarie, la Saptamana Modei de la Paris. Pana atunci, compania suedeza a dezvaluit publicului campania colectiei, care ii are ca protagonisti pe Saskia de Brauw, pe Clement Chabernaud si pe Shanelle Nyasiase, un nume nou in industrie, dar promitator.

H&M alege si pentru acest sezon strategia de vanzare “see now, buy now”, implementata, pentru prima oara, in urma cu un an. Piesele colectiei vor fi, astfel, disponibile online imediat dupa show-ul gazduit de Muzeul de Arte Decorative din Paris, urmand sa intre in magazinele selectionate din intreaga lume pe 1 martie.


Saskia de Brauw

Clement Chabernaud

Shanelle Nyasiase

Piesele vestimentare pentru femei capteaza atentia prin imprimeurile colorate, aplicate pe rochii lungi, dar si pe topuri cu gulerul tip tunica, purtate cu pantaloni ce au cusaturile evidentiate. In ceea ce priveste colectia pentru barbati, aceasta se evidentiaza prin piese clasice, printre care se regasesc sacoul cu doua randuri de nasturi si camasile retro.

Minimalismul si gratia care definesc designul japonez reprezinta sursa de inspiratie de la care a pornit colectia. Alegerea ei nu este intamplatoare. H&M este sponsor al expozitiei dedicate Japoniei si gazduite de Muzeul de Arte Decorative. Proiectul expozitional celebreaza implinirea a 150 de ani de schimb cultural dintre Franta si Japonia si este deschis vizitatorilor pe parcursul acestui an.

Foto: H&M

PUBLISHED ON 07.02.2018

more in Newsroom