WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
H&M Studio SS’18. Preview inaintea show-ului de la Paris.

H&M Studio SS’18. Preview inaintea show-ului de la Paris.

Colectia H&M Studio primavara-vara 2018, destinata atat femeilor cat si barbatilor, va fi prezentata, pe 28 februarie, la Saptamana Modei de la Paris. Pana atunci, compania suedeza a dezvaluit publicului campania colectiei, care ii are ca protagonisti pe Saskia de Brauw, pe Clement Chabernaud si pe Shanelle Nyasiase, un nume nou in industrie, dar promitator.

H&M alege si pentru acest sezon strategia de vanzare “see now, buy now”, implementata, pentru prima oara, in urma cu un an. Piesele colectiei vor fi, astfel, disponibile online imediat dupa show-ul gazduit de Muzeul de Arte Decorative din Paris, urmand sa intre in magazinele selectionate din intreaga lume pe 1 martie.


Saskia de Brauw

Clement Chabernaud

Shanelle Nyasiase

Piesele vestimentare pentru femei capteaza atentia prin imprimeurile colorate, aplicate pe rochii lungi, dar si pe topuri cu gulerul tip tunica, purtate cu pantaloni ce au cusaturile evidentiate. In ceea ce priveste colectia pentru barbati, aceasta se evidentiaza prin piese clasice, printre care se regasesc sacoul cu doua randuri de nasturi si camasile retro.

Minimalismul si gratia care definesc designul japonez reprezinta sursa de inspiratie de la care a pornit colectia. Alegerea ei nu este intamplatoare. H&M este sponsor al expozitiei dedicate Japoniei si gazduite de Muzeul de Arte Decorative. Proiectul expozitional celebreaza implinirea a 150 de ani de schimb cultural dintre Franta si Japonia si este deschis vizitatorilor pe parcursul acestui an.

Foto: H&M

PUBLISHED ON 07.02.2018

more in Newsroom