WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Gisele Bundchen. The One That I Want.<br> Chanel No. 5

Gisele Bundchen. The One That I Want.
Chanel No. 5

Gisele Bundchen este starul noii campanii Chanel No.5 – ‘The One That I Want’. In scurtmetrajul regizat de Baz Luhrmann, Gisele infrunta valurile oceanului de pe placa de surfing, isi petrece timpul alaturi de fiica ei, participa la o sedinta foto pentru emblematicul parfum si alearga pentru a fi alaturi de cel pe care il iubeste, personaj interpertat de actorul Michiel Huisman.

Moderna, independenta, activa, iubitoare, topmodelul brazilian infatiseaza intr-o reclama multiple fatete ale femeii Chanel – concept ce a fost explorat si in colectia pret-a-porter dezvoltata de Karl Lagerfeld pentru primavara-vara 2015.

Piesa “The One That I Want” a Oliviei Newton John, reinterpretata de catre artistul Lo-Fang intr-o maniera seducatoare, iti capteaza atentia de la primele secunde, conturand perfect atmosfera noii povesti Chanel.

Chanel No.5 isi imbogateste in permanenta povestea cu noi capitole. Staruri precum Nicole Kidman, Keira Knightley sau Audrey Tautou au reprezentat in trecut imaginea emblematicului parfum. Se spune ca aceeasi aroma lasa o amprenta diferita pe pielea fiecarei persoane care o poarta. In cazul campaniilor, fiecare muza a acordat o savoare unica aceluiasi parfum: Chanel No.5.

Foto: Hepta.ro / Video: Chanel via Youtube.com

PUBLISHED ON 16.10.2014

more in Beauty Lines