WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Fashion Me. Primul targ educational de moda din Romania.

11 dintre cele mai mari universitati cu specializari in fashion, design, fotografie, dar si numerosi designeri, stilisti si fotografi vor participa, pe 25 noiembrie, la Fashion Me. Dedicat elevilor, studentilor si tuturor pasionatilor de moda, primul targ educational de moda din Romania se desfasoara la Palatul Universul din Bucuresti, de pe strada Actor Brezoianu 23-25, corpul B – Apollo 111, intre orele 10:00-18:00.

Evenimentul reuneste reprezentanti de la Istituto Marangoni din Milano – unde a studiat, de exemplu, Franco Moschino, ESMOD din Paris – printre a carei absolventi se regasesc Olivier Rousteing, creative director BALMAIN, sau Suzy MENKES, International VOGUE Editor, BHMS din Lucerna, Istituto Europeo di Design din Milano, BAU din Roma, Cats College din Boston, Cambridge School of Visual and Performing Arts din Londra, Falmouth University din Falmouth, Willem de Kooning Academy din Rotterdam, Universitatea Nationala de Arte din Bucuresti si Universitatea de Arta si Design din Cluj-Napoca.

“Am ajuns la concluzia ca este necesar un astfel de targ, nisat pe fashion, pentru ca, la intalnirile noastre si in timpul consilierilor, am intalnit atat liceeni pasionati de moda, de fotografie, luxury, design, cat si oameni care lucreaza in business fashion, care vor sa se specializeze in domeniul lor si nu stiu de unde sa isi ia informatiile cu privire la studiile pe care le pot urma, nu stiu in ce consta portofoliul lor si, cel mai important, ce domeniu din industria fashion li se potriveste,” a declarat Mihaela Haiduc, Director of Education and Learning, Premium Edu, organizatorul targului.

Oferta participantilor este una generoasa si acopera: facultati de fashion, styling, design de interior, fotografie, marketing, advertising, comunicare audio-video, business de produs, digital media, branding, mastere in domeniu sau cursuri scurte de 3 saptamani.

Organizatorii ofera si o bursa de studiu in valoare de 1.000 de euro tuturor celor care se vor inscrie la cursurile Istituto Marangoni sau BHMS si vor trimite scrisorile de intentie pe adresa office@premiumedu.ro pana la data de 14 decembrie 2017. Lista castigatorilor se va face publica pe 30 ianuarie 2018.

Accesul se face pe baza de bilet: 10 lei/persoana.

Mai multe detalii pe pagina de Facebook Fashion Me.

Foto si info: Fashion Me

PUBLISHED ON 22.11.2017

more in Newsroom