INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Boutique Cliche – Fashion Bloggers Closet Sale

boutique cliche

Pe 14 si pe 15 mai, cea de-a saptea editie a targului Boutique Cliche isi asteapta vizitatorii in Silver Church, pe Calea Plevnei 61 din Bucuresti. Intitulata „Fashion Bloggers Closet Sale”, noua editie reuneste piese din garderoba unor bloggeri de moda de la noi. Gabriela Atanasov, Catalina Grama, Andreea Chirila, Madalina Misu, Loredana Iluca, Luana Codreanu, Deea Codrea, Ingrid Ispas, Alina Vlad, Evelina Vranceanu si  Ana Teodora se regasesc printre cele care vor expune, incepand cu ora 12:00, o selectie de articole vestimentare, accesorii si bijuterii care le-au inspirat la un moment dat tinutele.

“Am acceptat cu drag invitatia la Fashion Bloggers Closet Sale, un eveniment ce m-a provocat sa imi rascolesc intreaga garderoba si sa va trimit unele dintre articolele mele preferate, regasite si in outfiturile de pe blogul meu,” spune Catalina Grama.

„Toate piesele din Garderoba mea sunt bune de creat tinute <epice>. Da, scopul meu este sa creez personaje noi in fiecare zi, imi place sa imi asum spectacolul vietii cu roluri noi zilnic asumate. De aceea mi-a fost greu o perioada sa ma despart de unele comori din garderoba mea. Dar rolurile multora dintre ele au fost jucate asa ca am inceput sa organizez acum 2 ani giveaway-uri si wardrobe sale-uri”, povesteste Gabriela Atanasov de la Sweet Paprika.

Participantele la targ vor avea ocazia sa achizitioneze acele lucruri care se muleaza pe stilul lor, dar si oportunitatea sa intalneasca in offline o parte dintre bloggerii invitati, cu care au facut deja cunostinta in online. Evenimentul pregateste si o tombola cu premii oferite de BaByliss, Geta Voinea si Rouge Nail Bar.

Poti afla mai multe detalii pe pagina de Facebook Boutique Cliche!

PUBLISHED ON 09.05.2016

more in Newsroom