WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Boutique Cliche. A Journey Through URBAN Fashion.

Cea de-a 8-a editie Boutique Cliche se desfasoara, pe 13 si pe 14 mai, la LOKAL, pe strada Mihai Eminescu 57 din Bucuresti. Inspirat de moda strazii, targul din acest weekend este dezvoltat in jurul conceptului “A Journey Through URBAN Fashion” si reuneste expozanti de urban style si bloggeri care vor prezenta o selectie de piese vestimentare si accesorii din propriile garderobe.

Boutique Cliche este un eveniment organizat de echipa Prime, singura asociatie studenteasca de Relatii Publice si Comunicare din tara. “Anul acesta, prin conceptul de <A Journey Through URBAN Fashion>, ne propunem sa dam nastere unui manifest al stilului si te invitam alaturi de noi la cele doua zile in care va avea loc targul, pentru a trai cu adevarat o experienta urbana. Trebuie sa mentionam si de tombola noastra, la care poti castiga premii de la sponsorii nostri ChicDiva, El Studio, Geta Voinea si Inside Out Escape Rooms!”

Vizitatorii sunt asteptati in fiecare zi de targ, incepand cu orele 12:00, pentru a descoperi articole din portofoliul Silvia Matei Shoes, Sneaker Ind, Octavian Graure, SinColors, Atelierem Tricouri Pictate, Leather Body Harness sau Miruna Anca Sandu. Lor li se alatura piese vestimentare alese de bloggeri precum Gabriela Atanasov, Sandra Badin, Alina Vlad sau Evelina Vranceanu pentru a inspira acum alte garderobe.

Mai multe detalii despre eveniment gasesti pe pagina de Facebook Boutique Cliche!

Foto si info: Boutique Cliche

PUBLISHED ON 11.05.2017

more in Newsroom