WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Andreea Caranda, a life of live
Femei care ne inspira
Autor: Vicki Nicola

Andreea Caranda, a life of live

 Andreea Caranda, producatorul executiv de la “Vorbeste Lumea”, aniverseaza azi, impreuna cu echipa ei, 10 ani de emisiune. Dar, pe langa succesul evident al acestui format, Andreea a mai reusit o performanta in televiziune si anume aceea de a crea un brand din semnatura ei de producator.

Andreea este energie. Am colaborat cu ea, am ras cu ea si, de multe ori, cand ma gandesc la ea, imi vine in minte o scena din filmul Matilda, aceea in care personajul principal se afla in mijlocul camerei, cu tot felul de obiecte care se invartesc haotic in jur si pe care ea, in cele din urma, le asaza ordonat la locul lor, cu o simpla privire, cu un zambet sau cu o inclinare discreta de cap. Pentru ca, uneori, ai senzatia ca Andreea stie sa faca din inteligenta, curiozitate, imaginatie si, mai ales, determinare niste puteri supranaturale. Cu care pune lucrurile in ordine si da sens.

Habar nu am, poate ca aceasta referinta cu o comedie fantastica pentru copii mi-a venit in minte si pentru ca o stiu pe Andreea de pe vremea cand era Colombina, la Abracadabra. O stiu de la 12 ani. Mare parte din adolescenta ei s-a intamplat in fata camerelor de filmat, unde a invatat sa spuna povesti vizuale si sa se joace cu un ingredient magic din televiziune: fantezia publicului.

Carisma de pe ecran a fost mereu dublata in spatele camerelor de o abilitate evidenta de a simti noul, de a organiza, de a pune impreuna lucruri si oameni, de a sincroniza echipe. Iar lucrul acesta in televiziune este esential. Si rar. Asa ca a fost remarcat imediat de Ruxandra Ion si Andrei Blaier care au incurajat-o sa dea la regie.

La 21 de ani, devenea prima femeie producator executiv pentru emisiunea “De 3X femeie”.

De aici incepea o cariera lunga si un drum in televiziune care s-a construit “live”, la fel ca toate emisiunile la care Andreea a fost producator: “Vocea Romaniei”, “Romanii au talent” sau “Vorbeste Lumea”. Pentru Andreea, “live-ul” este laitmotivul carierei ei pentru ca asa cum nu ezita sa spuna mereu, “adrenalina este combustibilul meu. Nu cred ca as putea sa traiesc o viata linistita! Ar fi prea plictisitoare pentru mine”. 

Cred ca “Vorbeste Lumea” ramane cea mai importanta emisiune pentru Andreea. A inceput intr-un soi de interimat, pentru ca initial trebuia sa ajute doar la realizarea unui nou format TV, un “late morning show” de divertisment la Pro TV. A ramas producatorul executiv al acestei emisiuni pana astazi. Si fix astazi, “Vorbeste Lumea” implineste 10 ani de emisie. In tot acest timp, emisiunea a evoluat, a trecut prin diverse ajustari firesti de format sau formule de prezentatori. Andreea Caranda a ramas liantul care, indiferent de format sau formule, a stiut sa faca ceea ce stie ea mai bine, din adolescenta: sa spuna povesti si sa se joace cu fantezia publicului. Si sa aiba succes!

Dincolo de ecran, succesul Andreei Caranda inseamna asa: trezit la 05.00 dimineata, pregatiri, sport. Apoi sedinta de redactie pana la ora 10.00, emisiune live de la 10.30 -13.00 si apoi organizarea emisiunii pentru a doua zi, pana dupa-amiaza la 17.00. Si mai inseamna ceva: frica de mediocritate. “De mica mi-a placut si mi-am dorit sa fiu cea mai buna, iar acelasi lucru l-am transmis si echipei mele”. Si, as mai adauga eu, l-a transmis si pe ecran, intre cele doua generice ale emisiunii.

Si in viata “civila”, Andreea Caranda are povesti. Despre pasiunea ei pentru makeup si skincare care ar putea sa devina lejer al doilea ei job, despre Yuba, catelusa ei, sau despre stilul vestimentar puternic feminin in care nu a tradat niciodata tocurile, tinutele cambrate si materialele fine.

Indiferent ca vorbesti de Andreea Caranda, producatorul executiv de la PRO TV, sau de Andreea, prietena care stie mereu ceva nou din beauty, ea ramane mereu in aceasta energie de personaj de poveste, dintr-o lume fantastica in care daca ea si-a imaginat un lucru, atunci el devine posibil.

Fotografii: Andreea Macri

PUBLISHED ON 14.07.2025

more in Conversation Marks