WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
ALEXANDER WANG x HM @ New York

ALEXANDER WANG x HM @ New York

Pista de atletism Armory on the Hudson din New York City a devenit pentru o zi o arena a modei in care a fost celebrata lansarea la nivel global a colectiei Alexander Wang x H&M. Universul sportului reprezinta sursa principala de inspiratie a pieselor create de Wang si tot el a influentat conceptul petrecerii desfasurate pe 16 octombrie.

De la amenajarea spatiului la fashion show, de la concertele sustinute la momentele speciale de parkour si pana la pop-up-store-ul inedit, fiecare detaliu a fost gandit pentru a mentine o atmosfera plina de energie pe tot parcursul evenimentului. Pe langa editori de moda si fani ai celor doua branduri implicate in colaborare, au fost prezente la petrecere si celebritati precum Jessica Chastain, Mary J. Blidge, Kate Mara sau Dakota Fanning.

„Acest eveniment de lansare a colectiei Alexander Wang x H&M a fost plin de energie si a reprezentat o experienta completa care depaseste granitele modei; de la atitudinea si ritmul spectacolului la pop-up up store-ul amenajat intr-unul dintre vestiare pana la concertele sustinute de Missy Elliott si Sharaya J”, a declarat Alexander Wang. „Mi-am dorit ca toata lumea sa se simta bine in aceasta seara si cred ca in final ne-a reusit.”

„Petrecerea din seara aceasta a reflectat intocmai tema colectiei Alexander Wang x H&M. A fost ca si cum am participat la fuziunea suprema dintre moda si sport, atmosfera fiind perfecta pentru lansarea colectiei aici, la New York”, a afirmat Margareta van den Bosch, Director de Creatie la H&M.

“Colectia este foarte tare. E atractiva, e curajoasa, are toate calitatile. Imi place la nebunie”, a declarat Mary J. Blidge.

“Imi place Alexander. Imi place mai ales modul in care transforma hainele de zi cu zi in moda. Si mi se pare extraordinar faptul ca H&M, prin aceste colaborari, reuseste sa aduca produsele designerilor celebri mai aproape de publicul larg”, e de parere Jessica Chastain.

Colectia va fi disponibila in 250 de magazine din intreaga lume si online, incepand cu 6 noiembrie 2014.

Foto: Getty Images via H&M Press

PUBLISHED ON 17.10.2014

more in Fashion Etc