WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Ai pantofi buni, pe care nu-i mai porti? Da-i mai departe!

Ai pantofi buni, pe care nu-i mai porti? Da-i mai departe!

Update 17 septembrie: Gandita initial sa se desfasoare doar pentru o luna, campania se prelungeste pana pe 10 noiembrie.  La incheierea primei luni a proiectului, au fost donate peste 1.200 de perechi de incaltaminte.

O pereche de incaltaminte, pe care n-o mai purtam desi este in stare buna, ii poate fi de ajutor cuiva care provine dintr-un mediu defavorizat. Daca ai astfel de pantofi prin dulap, ii poti dona acum si prin intermediul campaniei “Pass them on – Da-i mai departe”, initiata de retailerul Otter Distribution impreuna cu Crucea Rosie Romana. Aceasta se desfasoara pana pe 5 septembrie 2018.

Simplu si gratuit, mecanismul de donare nu este gandit exclusiv pentru cei care fac cumparaturi de pe otter.ro. Oricine vrea sa dea mai departe pantofi in stare buna poate solicita de pe site un curier. Este necesar sa iti faci cont pe site si acolo gasesti optiunea Cheama curier si doneaza. Acesta va veni la adresa mentionata sa ridice o pereche de incaltaminte. In cazul clientilor care aleg si Optiunea de Donare, curierii care fac livrarea comenzilor in aceasta perioada vor fi pregatiti sa preia si un colet cu pantofii donati. Dupa ce va fi sterilizata cu sprijinul celor de la Total Wash, incaltamintea va ajunge la beneficiarii Crucii Rosii Romane. Afla mai multe detalii despre campanie pe theottershoes.ro.

“Prin aceasta campanie de CSR, ne dorim sa ajutam oamenii pentru care expresia <<Nu am cu ce sa ma incalt!>> este o nevoie reala. Deoarece ne propunem sa strangem un numar cat mai mare de donatii pentru beneficiarii Crucii Rosii Romane, am gandit acest proiect, intr-o prima faza, ca o actiune de constientizare, urmata de facilitarea procesului de donare, prin sprijinul acordat tuturor celor care vor sa se implice. Ne incurajam clientii sa adopte o regula simpla, care sa ii ajute sa isi organizeze spatiul din dulap si care va aduce un ajutor unei alte persoane: cand cumperi un articol de incaltaminte, doneaza unul din garderoba proprie. Cu siguranta, fiecare dintre noi avem cel putin o pereche de incaltaminte care doar ne ocupa loc in dressing sau dulap si poate este cazul sa lasam pe altcineva sa se bucure de ea, cineva care chiar are nevoie acum de o pereche de pantofi.” spune Cristi Movila, Director Departament Online in cadrul Otter Distribution.

Cristina Bazavan, om de PR si organizator de evenimente culturale, si actorul Marius Manole s-au alaturat acestui demers si au donat primii pantofi din cadrul campaniei. Lor li s-au alaturat deja si alti oameni. Daca vrei sa te implici, afla cum aici.

PUBLISHED ON 08.08.2018

more in Newsroom