PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
ACCUSTIC COLORS: Machiaj de toamna in tonuri muzicale

ACCUSTIC COLORS: Machiaj de toamna in tonuri muzicale

Inspirat de felul in care a descoperit in copilarie sunetele prin intermediul culorilor, dar si de universul creativ al artistei Liv Tyler, Nicolas Degennes ne invita sa pasim in sezonul toamna-iarna 2012 pe ritmuri de rock’n’roll. Colectia Accustic Colors de la Givenchy este o partitura in care armonia dintre culoare, sunet si emotie te cuceresc.

„Cand eram copil, eram inconjurat de note de culoare. Utilizand principiile mnemonicii, metoda mea muzicala consta in urmatoarea scara: galben do/ mov re/albastru mi/ violet fa/ verde sol/ rosu la/ roz si/ galben do”, povesteste Nicolas Degennes, Make-up Artistic Director la Givenchy. „Frumusetea muzicii consta in faptul ca oricine poate sa inchida ochii si sa se simta linistit de o melodie, lasandu-se purtat de viziuni colorate. Sinestezia reprezinta combinarea necontrolata a simturilor, care se imbina pentru a genera o experienta edificatoare. Se spune ca Duke Ellington vedea muzica. Kandinsky picta muzica, astfel incat sa-i contemplezi lucrarile este ca si cum a-i privi o secventa de sunet. Spielberg comunica cu necunoscutul folosind sunetele culorilor… sau culoarea sunetelor. Ton, nuanta, scara, nota si armonie sunt termeni impartasiti de pictori si muzicieni deopotriva, dar si de parfumieri si designeri de make-up”, adauga el.

„Pentru sezonul Toamna-Iarna 2012, Accustic Colors ofera o partitura de culori magnetice care se onduleaza pe un portativ armonios de referinte. Este un show in care culorile, lumina si vibratiile performeaza transmitand o energie electrizanta de rock’n’roll. Partitura este inspirata partial de Liv Tyler, complicele meu, care a crescut intr-o lume a sunetului si a imaginii. Intr-o, am rugat-o sa coloreze muzica ei interioara. Roz. Natural. Doua nuante Lively Pink pentru buze. Muzica!” Asa descrie Nicolas Degennes povestea noii colectii de make-up.

Ten translucid, pleoape cu un finisaj perlat compus din patru culori – negru opac, roz-pruna, castaniu inghetat si auriu luminos, obraji accentuati discret si buze ce prezinta o coreografie de roz si auriu perlat.

LE PRISME VISAGE 88 ACOUSTIC HARM – 181 lei
VERNIS PLEASE 180 ACOUSTIC PURPLE – 77 lei
LE PRISME YEUX QUATUOR ACOUSTIC 80 – 210 lei
LE ROSE REVELATEUR DE LIV 57 LIVELY – 117 lei
ROUGE INTERDIT SHINE 29 ACOUSTIC WI – 117 lei
LE GLOSS REVELATEUR 34 LIVELY PINK – 108 lei
GELEE D’INTERDIT 18 ACOUSTIC WILD – 108 lei

Foto si info: Givenchy

PUBLISHED ON 06.08.2012

more in Newsroom