HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Ilustratii de moda. Judith van den Hoek.

Ilustratii de moda. Judith van den Hoek.

Ilustratiile semnate de Judith van den Hoek insotesc adesea articolele unor publicatii glossy celebre. Editiile olandeze ale revistelor Vogue, Elle sau Glamour sunt cateva exemple. In urma cu trei ani, ele au completat campania Jason Wu for Target, intitulata “Mischief is in the details.” Atunci pisicile negre desenate de Hoek au oferit vizualurilor un aer jucaus, suprarealist. Net-a-Porter, Burberry, Schwarzkopf si Tiffany & Co sunt alte branduri care au rezonat cu estetica minimalista a artistei stabilite, in prezent, in orasul olandez Gouda.

Judith van den Hoek a hotarat sa se specializeze pe ilustratie de moda dupa ce a absolvit Liceul de Grafica din Rotterdam, iar astazi se dedica in totalitate acestei pasiuni. Revistele, fashion bloggerii si cartile ii ofera surse de inspiratie inepuizabile. Ilustratiile ei pornesc intotdeauna de la un anumit detaliu pe care Hoek il schiteaza in creion sau cu markerul pana obtine o imagine care ii spune ceva. Poate fi o pereche de pantaloni, forma pe care o acorda siluetei feminine o anumita tinuta sau un accesoriu inedit… De cele mai multe ori, artista lasa contrastul dintre albul fundalului si negru sa poarte intreaga conversatie, alteori adauga o culoare, intr-o nuanta vibranta. Pentru a ajunge la imaginea curata care ii defineste lucrarile, prelucreaza la final desenele in Photoshop. Descopera intregul portofoliu al artistei, pe site-ul ei oficial judithvandenhoek.nl!

Ilustratii: Judith van den Hoek

 

PUBLISHED ON 01.09.2015

more in Newsroom