INSPIRATIE

Dries Van Noten fara Dries...

Dries Van Noten se retrage de la conducerea casei de moda…

INTERVIU

Magia Zanelor de dupa usa...

Magia Zanelor incepe in fata unei usi fermecate, un loc in…

INSPIRATIE

Premiile Oscar 2024. Momente pe...

Cateva ganduri despre premii si discursuri, tinute de pe covorul rosu…

INSPIRATIE

Pat McGrath. Cand o make-up...

E surprinzator cand numele unui make-up artist rasuna la fel de…

HOT TREND

Cerceii statement

Elementele cu care rezonez pe deplin la evenimentele dedicate modei alcatuiesc…

EDITOR'S CHOICE

Love is Chance

Iubesc cuvintele. Si le respect. Sunt foarte atenta si precauta cu…

CATWALK

10 rochii haute couture SS...

Am ales cate o rochie din colectiile haute-couture semnate de zece…

Inspiratie

Umor si activism pe scena de stand-up comedy

Ali Wong, Taylor Tomlinson, Wanda Sykes si Hannah Gadsby m-au influentat sa privesc stand-up comedy-ul cu alti ochi… Nu de putine ori cu ei in lacrimi de ras, dar si cu vulnerabilitate, empatie si speranta pentru o lume mai buna. Interactiunea mea cu stand-up comedy-ul a inceput cu stangul. In urma cu multi ani, sa fie vreo 15, am mers la un show intr-un local din Bucuresti. Nu mai tin minte cine a urcat pe scena, dar stiu ca nu am rezonat cu genul de umor ascultat. Se poate ca experienta mea din acea seara sa nu fi fost reprezentativa pentru peisajul stand-up-ului, doar ca nu am simtit curiozitatea de a afla exact ce si cum. Lucrurile s-au schimbat relativ recent cand am intalnit abordari ce calibreaza umorul din experientele pe care viata ni le aduce in cale, fara a-l forta sa fie si unde nu e. Mai mult decat atat, temele de discutie incluse in show-uri, de la inegalitate de gen, la rasism, homofobie, sanatate mintala, maternitate, relatia cu familia sau relatiile de cuplu, creioneaza – uneori pe alocuri, alteori in intregime - o forma de stand-up comedy activist. Poate ti se intampla si tie, dupa un serial care iti place mult, sa nu mai ai un timp rabdarea necesara pentru a te aventura intr-o noua poveste. In urma cu niste luni bune, ma aflam tocmai intr-o astfel ...

Inapoi Inainte
Vitrine cu povesti: The Place

Vitrine cu povesti: The Place

Ne plac vitrinele care ne spun povesti, care contureaza, prin intermediul pieselor celor mai recente colectii, personaje ce ne opresc din drum si ne invita sa trecem pragul unui magazin. The Place este unul dintre acele magazine care adauga, in fiecare sezon, o noua poveste, un mix inedit intre marketing si design. In aceasta primavara, The Place ne vorbeste despre contrastele dintre femeia copilaroasa, frivola si cea puternica, fetis, intr-un concept ce poarta semnatura lui Razvan Firea.

„Cel mai important lucru, in momentul in care vrei sa realizezi ceva creativ, este sa pui un mesaj in spatele conceptului pe care il urmaresti. Orice vitrina este, pentru mine, o poveste pe care abia astept s-o impartasesc trecatorilor”, spune Razvan Firea.

Prima vitrina, dedicata sampaniei Armand de Brignac Rose, este o adevarata ‘candy land’, populata de manechine imbracate in lenjerie I.D. Sarrieri si harnasamente din piele, create de designerul Andreea Badala. Lumea sampaniei rose este scaldata in acadele, vata de zahar, iar fundalul este roz – simbol al inocentei, al linistii si al bucuriei perpetue.

Cea de a doua vitrina, in care predomina auriul, reprezinta o ‘maturizare’ a personajelor din prima vitrina. Manechinele sunt imbracate in tinute nude si negre, pe fundalul unor colaje alb-negru cu imagini reprezentative pentru Armand de Brignac in varianta Brut Gold. Vitrina este un omagiu adus acelor power women care se impun printr-o personalitate puternica, dar totodata naturala.
Cele doua vitrine aflate in contrast sunt o traducere avangardista a fuziunii dintre sensibilitatea moderna si celebra mostenire care, la fel ca si moda, nu se va consuma niciodata.

In Romania, conceptul de visual merchandising este inca la inceput. „Din pacate, nu putem face, inca, referire la un concept propriu-zis. Visual merchandising-ul romanesc este intr-un stadiu incipient, daca nu chiar latent. Pot observa insa o evolutie semnificativa, in mare datorata brandurilor internationale. Acestea vin cu tipare stricte de expunere, influentand astfel comerciantii romani si realizand o necesitate pentru visual merchandising”, adauga Razvan Firea.

Foto: The Place

PUBLISHED ON 19.03.2012

more in Newsroom