Vitrine cu povesti: The Place
Ne plac vitrinele care ne spun povesti, care contureaza, prin intermediul pieselor celor mai recente colectii, personaje ce ne opresc din drum si ne invita sa trecem pragul unui magazin. The Place este unul dintre acele magazine care adauga, in fiecare sezon, o noua poveste, un mix inedit intre marketing si design. In aceasta primavara, The Place ne vorbeste despre contrastele dintre femeia copilaroasa, frivola si cea puternica, fetis, intr-un concept ce poarta semnatura lui Razvan Firea.
„Cel mai important lucru, in momentul in care vrei sa realizezi ceva creativ, este sa pui un mesaj in spatele conceptului pe care il urmaresti. Orice vitrina este, pentru mine, o poveste pe care abia astept s-o impartasesc trecatorilor”, spune Razvan Firea.
Prima vitrina, dedicata sampaniei Armand de Brignac Rose, este o adevarata ‘candy land’, populata de manechine imbracate in lenjerie I.D. Sarrieri si harnasamente din piele, create de designerul Andreea Badala. Lumea sampaniei rose este scaldata in acadele, vata de zahar, iar fundalul este roz – simbol al inocentei, al linistii si al bucuriei perpetue.
Cea de a doua vitrina, in care predomina auriul, reprezinta o ‘maturizare’ a personajelor din prima vitrina. Manechinele sunt imbracate in tinute nude si negre, pe fundalul unor colaje alb-negru cu imagini reprezentative pentru Armand de Brignac in varianta Brut Gold. Vitrina este un omagiu adus acelor power women care se impun printr-o personalitate puternica, dar totodata naturala.
Cele doua vitrine aflate in contrast sunt o traducere avangardista a fuziunii dintre sensibilitatea moderna si celebra mostenire care, la fel ca si moda, nu se va consuma niciodata.
In Romania, conceptul de visual merchandising este inca la inceput. „Din pacate, nu putem face, inca, referire la un concept propriu-zis. Visual merchandising-ul romanesc este intr-un stadiu incipient, daca nu chiar latent. Pot observa insa o evolutie semnificativa, in mare datorata brandurilor internationale. Acestea vin cu tipare stricte de expunere, influentand astfel comerciantii romani si realizand o necesitate pentru visual merchandising”, adauga Razvan Firea.
Foto: The Place