Petocuri.ro foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe...

PORTRET DE DESIGNER

Leanne Marshall inca face valuri...

In urma cu 10 ani, una dintre placerile mele nevinovate era…

INSPIRATIE

Coafuri care creeaza impresia ca...

Relatia cu bretonul poate fi una complicata.:) Am mai spus asta…

HOT TREND

Geanta mini

Dimensiunile gentilor care completeaza tinutele feminine de strada s-au redus din…

INSPIRATIE

Ultra Violet. Culoarea intuitiei si...

Culoarea lui 2018 este Ultra Violet, un simbol vibrant al originalitatii,…

WE LIKE

Milo by Lightovo. O veioza...

Cand aud numele Milo, ma gandesc instant la simpaticul caine din…

WE LIKE

Celeste Mogador. Bijuterii brodate.

Celeste Mogador a fost numele de scena al unei dansatoare si…

INTERVIU

W by Veronica Zaharia &...

Vicki Nicola de la Vickipedia.ro  si Veronica Zaharia, designerul Parlor, au…

Hot Trend

Geanta mini

Dimensiunile gentilor care completeaza tinutele feminine de strada s-au redus din ce in ce mai mult in ultimele sezoane, iar geanta mini s-a transformat in It Item-ul momentului. Nenumaratele interpretari pe care le primeste, aerul ei extrem de sic si usurinta cu care se adapteaza la diferite tinute de zi, dar si de seara, au contribuit la succesul de care are parte. Daca iti place acest mic accesoriu de mare efect, te va bucura vestea ca ea promite sa ramana relevanta si anul acesta. Am intalnit-o deja in colectiile pentru primavara-vara, semnate de designeri ca Stella McCartney, Celine, Giambattista Valli, Chanel, Valentino, Chloe sau Givenchy. Thora Valdimars si Jeanette Friis Madsen Si, totusi, cum a  devenit mini un mare trend? Ani de-a randul, gentile foarte mici au fost asociate cu tinutele de ocazie. In ele, punem strictul necesar: cheile, banii, telefonul si, poate, un ruj sau o pudra pentru a ne retusa machiajul. Nici nu avem nevoie de mai mult pentru o petrecere. Pentru zi, rolul de gardian al lucrurilor personale a fost atribuit gentii supradimensionate, in care pare ca ne putem aseza foarte confortabil intreaga viata. Asta m-a facut sa ma intreb ce schimbare din rutina noastra de zi cu zi a inspirat si a garantat succesul acestui trend. Primul gand a fost:...

Inapoi Inainte
Ultra Violet. Culoarea intuitiei si a imaginatiei.
Inspiratie
Autor: Ioana Lovin

Ultra Violet. Culoarea intuitiei si a imaginatiei.

Culoarea lui 2018 este Ultra Violet, un simbol vibrant al originalitatii, al intuitiei si imaginatiei, al unei gandiri vizionare, dupa cum spun cei de la Institutul PANTONE, conform site-ului oficial pantone.com.

Am primit vestea, la inceputul lui decembrie, cu zambetul pe buze. Intamplator, violetul a fost raspunsul unei intrebari care mi-a trecut prin minte, cu putin timp inainte de anuntul autoritatii internationale in domeniul culorilor si a sistemelor de culori. Faptul ca rosul a dominat colectiile vestimentare pentru sezonul toamna-iarna al acestui an m-a facut sa ma gandesc la el ca la o alegere, fara indoiala, curajoasa si memorabila, dar si ca la un clasic, pe care ne-am obisnuit sa-l regasim printre propunerile designerilor. Atunci s-a infiripat curiozitatea de-a afla daca exista o culoare care depaseste rosul in materie de curaj. Dupa cateva clipe de deliberari, mi-am dat seama ca da. Pentru mine, aceea este violetul.


Gucci

“Culoarea anului desemnata de PANTONE a ajuns sa insemne mult mai mult decat <ceea ce e in trend> in lumea designului; ea reflecta realmente ceea ce este necesar in societatea de astazi,” spune Laurie Pressman, vice-presedinta Institutului PANTONE.

Se vorbeste mult despre cum urmeaza consumatorii trendurile si mai putin despre cum trendurile urmeaza, de fapt, asteptarile consumatorilor. Contextul politic, social, economic si cultural specific unei perioade influenteaza stilul lor de viata, iar forecasterii contureaza, prin demersurile lor de cercetare, o harta detaliata a societatii. Fiecare modificare in preferintele oamenilor sau in obiceiurile lor de zi cu zi le indica specialistilor coordonatele unei noi tendinte.

Zadig&Voltaire

“Traim vremuri care necesita inventivitate si imaginatie,” declara Leatrice Eiseman, director executiv PANTONE. “Acest tip de inspiratie creativa este caracteristica pentru PANTONE 18-3838 Ultra Violet, un violet bazat pe albastru, care duce la un alt nivel gradul de constientizare si potentialul nostru. De la explorarea noilor tehnologii si a galaxiei pana la exprimarea artistica si reflectia spirituala, intuitivul Ultra Violet deschide drumul spre ceea ce urmeaza sa vina,” adauga ea.

Rochas, Gucci, Anna Sui, Balenciaga si Carolina Herrera sunt cativa dintre designerii care au integrat violetul in colectiile lor pentru primavara-vara 2018. L-am intalnit atat in tinute uni, cu un puternic efect vizual, cat si in combinatii cu alte culori, potrivite pentru cele dintre noi care doresc sa integreze aceasta culoare in garderoba, dar intr-o maniera mai subtila. Un lac de unghii, un fard de pleoape sau un ruj intens poate reprezenta o varianta simpla de a adauga putin Ultra Violet in viata noastra.


Carolina Herrera

Anna Sui

Sa fie un 2018 plin de imaginatie!

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 04.01.2018 TAGS: culoarea anului 2018 ultra violet

more in Fashion Etc