Petocuri.ro foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe...

PORTRET DE DESIGNER

Leanne Marshall inca face valuri...

In urma cu 10 ani, una dintre placerile mele nevinovate era…

INSPIRATIE

Coafuri care creeaza impresia ca...

Relatia cu bretonul poate fi una complicata.:) Am mai spus asta…

HOT TREND

Bluze albe, care nu se...

Imi place albul, insa de cele mai multe ori nuanta imaculata…

RED CARPET

De ce in negru pe...

Covorul rosu de la Globurile de Aur 2018 nu a mai…

HOT TREND

Geanta mini

Dimensiunile gentilor care completeaza tinutele feminine de strada s-au redus din…

INSPIRATIE

Ultra Violet. Culoarea intuitiei si...

Culoarea lui 2018 este Ultra Violet, un simbol vibrant al originalitatii,…

WE LIKE

Milo by Lightovo. O veioza...

Cand aud numele Milo, ma gandesc instant la simpaticul caine din…

Hot Trend

Geanta mini

Dimensiunile gentilor care completeaza tinutele feminine de strada s-au redus din ce in ce mai mult in ultimele sezoane, iar geanta mini s-a transformat in It Item-ul momentului. Nenumaratele interpretari pe care le primeste, aerul ei extrem de sic si usurinta cu care se adapteaza la diferite tinute de zi, dar si de seara, au contribuit la succesul de care are parte. Daca iti place acest mic accesoriu de mare efect, te va bucura vestea ca ea promite sa ramana relevanta si anul acesta. Am intalnit-o deja in colectiile pentru primavara-vara, semnate de designeri ca Stella McCartney, Celine, Giambattista Valli, Chanel, Valentino, Chloe sau Givenchy. Thora Valdimars si Jeanette Friis Madsen Si, totusi, cum a  devenit mini un mare trend? Ani de-a randul, gentile foarte mici au fost asociate cu tinutele de ocazie. In ele, punem strictul necesar: cheile, banii, telefonul si, poate, un ruj sau o pudra pentru a ne retusa machiajul. Nici nu avem nevoie de mai mult pentru o petrecere. Pentru zi, rolul de gardian al lucrurilor personale a fost atribuit gentii supradimensionate, in care pare ca ne putem aseza foarte confortabil intreaga viata. Asta m-a facut sa ma intreb ce schimbare din rutina noastra de zi cu zi a inspirat si a garantat succesul acestui trend. Primul gand a fost:...

Inapoi Inainte

Inimi brodate

Multe dintre tricourile mele din sifonier sunt albe. Cateva simple, restul cu mici detalii care au avut un mare impact asupra mea: o ilustratie, un text haios sau chiar niste paiete stralucitoare, despre care n-as fi spus ca m-ar convinge vreodata. Imi place cum bumbacul imaculat devine terenul de joaca al celor mai nastrusnice idei. O descoperire recenta in aceasta directie este Keur Paris, un brand parizian, fondat de Eva Bromberg in 2014, pe cand avea 19 ani.

Totul a inceput cand relatia ei de dragoste a implinit 3 ani. Pentru a celebra aceasta aniversare, Eva a brodat pe un tricou inima iubitului ei. Intr-un interviu pentru o emisiune Paris Premiere, La Mode La Mode la Mode, ea a povestit ca, atunci cand au vazut rezultatul, prietenii si-au dorit si ei un astfel de articol vestimentar. Lor li s-au alaturat, apoi, prietenii prietenilor si asa ideea cadoului a conturat o afacere, iar inima a devenit simbolul acesteia. Eva a invatat sa brodeze de la bunica ei, cea care o ajuta si astazi la Keur Paris.

Intr-o forma sau alta, inima este integrata pe fiecare tricou. Am intalnit-o pe cutia de noodles (unul dintre modelele mele preferate) sau pe ambalajul de la cartofii prajiti din colectia Amour Food, inspirata de mancarea de tip fast-food. Am vazut-o in diverse interpretari pe tricourile Game Lover sau integrata discret pe modelele colectiei Le 06 de Keur Paris, care sunt inspirate de conversatiile prin sms. Pe langa piesele din colectiile limitate lansate periodic, exista si varianta tricourilor ce pot fi personalizate dupa dorinte. Mesajul tau scurt este cusut… in interiorul unei inimi, cum altfel?!:) Toate modelele personalizate Keur Paris sunt brodate manual.

Estetica Evei Bromberg a atras atentia unor branduri mari care si-au dorit sa colaboreze cu ea. In 2015, de exemplu, a conceput un tricou simpatic pentru Colette, iar un an mai tarziu – doua modele pentru American Apparel. Printre parteneriate, se regaseste si o serie limitata de 10 tricouri realizate impreuna cu artista Jan Scott Melka. Le poti vedea aici.

Chiar daca tricoul alb, unisex, din bumbac organic, este articolul emblematic Keur Paris, am gasit printre produsele de pe site-ul ei si tricouri in alte culori, dar si un top cu maneca lunga, o jacheta bomber, care poate fi de-asemenea personalizata, sau o sacosa imprimata, dovada ca brandul isi extinde treptat povestea.

Le gasesti pe toate pe keurparis.com sau pe Instagram.

Fotografii: Écoute Chérie

PUBLISHED ON 05.11.2017 TAGS: tricouri brodate

more in Fashion Etc