Petocuri.ro foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe...

INSPIRATIE

Emma Stone, intr-o tinuta Louis...

Luni dimineata, am trecut in revista tinutele purtate de vedete la…

STREET STYLE

Pantalonii largi. Inspiratie pentru tinute...

Am inceput dimineata cu Saptamana Modei de la Londra in minte,…

RED CARPET

Vedetele @ Premiile Emmy 2017

Materialele fluide, texturile stralucitoare si decolteurile adanci se regasesc printre elementele…

WE LIKE

Parlor Bridal 2018

Dupa cateva teasere in social media, Parlor a dezvaluit de curand…

INTERVIU

Razvan Chelu. LEMNIA.

Ideea de a realiza genti din lemn i-a venit lui Razvan…

INSPIRATIE

7 idei vestimentare pentru toamna...

Atunci cand vara cedeaza locul toamnei, trec printr-o scurta perioada de…

RED CARPET

Top 5 tinute de la...

Cea de-a 74-a editie a Festivalului International de Film de la…

Interviu

Razvan Chelu. LEMNIA.

Ideea de a realiza genti din lemn i-a venit lui Razvan Chelu in urma cu cativa ani. Se plimba pe strazile Lisabonei cand a observat in vitrina unui magazin, o geanta facuta din bucati de oglinda. Cum aceasta era asezata pe un raft din lemn, textura materialului natural se reflecta pe suprafata gentii si ii schimba complet aspectul. Atunci a avut loc declicul, iar din acel moment a urmat un lant de evenimente fericite, dupa cum spune el, care au dus la ceea ce inseamna astazi brandul Lemnia. In trei cuvinte: "unicitate, pasiune si creativitate". In mai multe cuvinte, te invit sa descoperi in continuare. Inceputa in 2014, Lemnia este o afacere de familie care imbina pasiunea lui Razvan pentru arhitectura si design si experienta tatalui sau, Florin Chelu, in prelucrarea lemnului. Gentile lor sunt gazduite astazi in magazine de design autohtone si de afara, iar o geanta Lemnia este expusa la Muzeul Gentilor din Amsterdam. Razvan Chelu, co-fondator Lemnia. Foto: Iulian Dinu. Dar cum a inceput totul? Intors acasa din Portugalia, Razvan i-a povestit intamplarea tatalui sau, iar acesta: “A reactionat foarte bine. Tocmai de-asta mi se pare ca in povestea noastra lucrurile chiar s-au legat.” Razvan recunoaste zambind ca nu a fost nici pe departe prima idee pe care i-a prezentat-...

Inapoi Inainte
Spotlight

Spotlight

Serile weekendului trecut au fost despre Spotlight 2017. Intre 20 si 23 aprilie, cea de-a treia editie a Festivalului International al Luminii a transformat Calea Victoriei din Bucuresti in spatiu de expozitie dedicat artei digitale. Odata cu lasarea intunericului, strada a devenit pietonala, astfel incat trecatorii sa poata descoperi fara grija masinilor cele aproximativ 20 de instalatii si sesiuni de video mapping.

Proiectul realizat de Festival of Light Berlin a oferit o noua imagine fatadei Bibliotecii Centrale Universitare (BCU), care parea mai degraba o pictura murala in culori vibrante decat o proiectie de lumini. Aceasta a fost prima oprire. Cateva minute mai tarziu, m-am indreptat spre Muzeul National de Arta al Romaniei. Acolo am descoperit proiectul de video mapping “Symmetry”, care avea sa devina favoritul meu de la aceasta editie. Realizata de Maxin10sity din Ungaria, lucrarea a deconstruit si reconstruit fatada muzeului intr-un spectacol vizual impresionant cu succesiuni de imagini simetrice. L-am urmarit de mai multe ori, astfel incat sa ma pot bucura de fiecare cadru, sa pot imortaliza cateva fotografii si sa filmez. De fiecare data, am observat alte si alte detalii, fara sa ma plictisesc. (Poti urmari prima parte din el in filmuletul de mai sus.)

Instalatia “For Peace” cu alergatorii ei luminosi a fost, pentru mine, o provocare din punct de vedere fotografic. Conceputa de Robert Farkas, un artist pasionat sa gaseasca surse neconventionale de lumina, lucrarea reprezinta un demers pentru pace, libertate si arta. Am intrat, apoi, in atmosfera de club, recreata pe o portiune din Calea Victoriei de echipa 360 Revolution. Nu au lipsit globurile disco, luminile si muzica antrenanta. Acolo a fost ultimul popas de sambata seara.

Ziua urmatoare, am revenit pentru a ma bucura de restul expozitiei multimedia. Desi aveam intentia sa continuu de unde am incheiat cu o zi inainte, m-am razgandit pe drum. Am pornit tot de la BCU.  Cand am ajuns in piateta din fata Teatrului Odeon, aceasta era pazita de Gardienii Timpului (Sitting Guardians of Time) ai lui Manfred Kielnhofer. Vizualurile artistului din Austria colorau intreaga zona, proiectandu-se atat pe siluetele gardienilor, pe trotuar, pe cladirile din jur, cat si pe trecatorii care pareau cu totii imbracati in imprimeuri din cap pana in picioare. Eu, de asemenea.

Energy of Bucharest semnat de Mindscape din Romania este un alt proiect din topul preferintelor – un video mapping interactiv care exploreaza conceptul de interdependenta umana. Mi-au ramas in minte si Iubesc-ul celor de la 360 Revolution, proiectiile laser concepute de Tom Brandus si Sylenzmedia pentru Palatul CEC si mesajele This is What You Want / This is What You Get create de Mobius Gallery. Dar nu numai.

Te invit sa urmaresti in continuare o galerie de cateva imagini de la un festival care mi-a colorat atat de frumos weekendul.

Fotografii: Ioana Lovin, arhiva personala

PUBLISHED ON 25.04.2017 TAGS:

more in Mood Board