INSPIRATIE

Dries Van Noten fara Dries...

Dries Van Noten se retrage de la conducerea casei de moda…

INTERVIU

Magia Zanelor de dupa usa...

Magia Zanelor incepe in fata unei usi fermecate, un loc in…

INSPIRATIE

Premiile Oscar 2024. Momente pe...

Cateva ganduri despre premii si discursuri, tinute de pe covorul rosu…

INSPIRATIE

Pat McGrath. Cand o make-up...

E surprinzator cand numele unui make-up artist rasuna la fel de…

HOT TREND

Cerceii statement

Elementele cu care rezonez pe deplin la evenimentele dedicate modei alcatuiesc…

EDITOR'S CHOICE

Love is Chance

Iubesc cuvintele. Si le respect. Sunt foarte atenta si precauta cu…

CATWALK

10 rochii haute couture SS...

Am ales cate o rochie din colectiile haute-couture semnate de zece…

Inspiratie

Umor si activism pe scena de stand-up comedy

Ali Wong, Taylor Tomlinson, Wanda Sykes si Hannah Gadsby m-au influentat sa privesc stand-up comedy-ul cu alti ochi… Nu de putine ori cu ei in lacrimi de ras, dar si cu vulnerabilitate, empatie si speranta pentru o lume mai buna. Interactiunea mea cu stand-up comedy-ul a inceput cu stangul. In urma cu multi ani, sa fie vreo 15, am mers la un show intr-un local din Bucuresti. Nu mai tin minte cine a urcat pe scena, dar stiu ca nu am rezonat cu genul de umor ascultat. Se poate ca experienta mea din acea seara sa nu fi fost reprezentativa pentru peisajul stand-up-ului, doar ca nu am simtit curiozitatea de a afla exact ce si cum. Lucrurile s-au schimbat relativ recent cand am intalnit abordari ce calibreaza umorul din experientele pe care viata ni le aduce in cale, fara a-l forta sa fie si unde nu e. Mai mult decat atat, temele de discutie incluse in show-uri, de la inegalitate de gen, la rasism, homofobie, sanatate mintala, maternitate, relatia cu familia sau relatiile de cuplu, creioneaza – uneori pe alocuri, alteori in intregime - o forma de stand-up comedy activist. Poate ti se intampla si tie, dupa un serial care iti place mult, sa nu mai ai un timp rabdarea necesara pentru a te aventura intr-o noua poveste. In urma cu niste luni bune, ma aflam tocmai intr-o astfel ...

Inapoi Inainte
SIMON BAKER – imaginea Gentlemen Only de la Givenchy

SIMON BAKER – imaginea Gentlemen Only de la Givenchy

Daca l-ai vazut pe Simon Baker in rolul investigatorului perceptiv si dezarmant din 'The Mentalist' dar si in rolul seducatorului din 'The Devil Wears Prada', vei considera cum nu se poate mai fireasca alegerea celor de la Givenchy ca actorul australian sa le reprezente noul parfum: Gentlemen Only. Pe ecrane sau in viata de zi cu zi, Baker personifica un gentleman modern, cu un caracter natural, individualist si cu un simt al stilului dezvoltat fara niciun efort.

A fost nominalizat la Globurile de Aur si Premiile Emmy pentru rolul din The Mentalist, film urmarit saptamana de saptamana de milioane de oameni. Cu toate acestea, succesul profesional nu l-a impiedicat sa cultive o simplitate linistita, departe de stralucirea Hollywood-ului. Acest lucru a reprezentat un argument in plus pentru Givenchy ca alegerea facuta este cea potrivita.

Campania pentru noul parfum reflecta amuzament si spontaneitate. Fotografiat de celebrul Patrick Demarchelier, Simon Baker zambeste in ploaia torentiala si isi foloseste umbrela pentru a  proteja o femeie. Campania TV, filmata de regizorul si fotograful Peter Lindbergh, transmite acelasi spirit. Pe un fundal urban plin de viata, aparatul foto il urmeaza pe Simon Baker colindand strazile New York-ului, cu un mers lin, increzator, dezinteresat de vremea rea de afara​​. Cand deschide in cele din urma umbrela, o face pentru a o oferi unei femei necunoscute. Apoi, isi continua drumul prin ploaie, cu zambetul pe buze. Actorul intruchipeaza astfel virtutile esentiale ale gentleman-ului in viziunea Givenchy: curtoazie, eleganta si nonsalanta.

In 1975, Hubert de Givenchy a spart codurile parfumului traditional barbatesc, bazat pana atunci pe apa de colonie si pe arome de lavanda. El a creat Gentlemen Givenchy, un parfum puternic, realizat in jurul acordurilor lemnoase aromatice. Insa, gentleman-ul secolului 21 s-a schimbat. Chiar daca valorile sale s-au pastrat in esenta, ele s-au adaptat stilului de viata actual. Pentru noul parfum, Casa Givenchy a impins seductia, luxul si impertinenta pe noi culmi. Cu o aroma eleganta si distinctiva, Gentlemen Only reinterpreteaza parfumul barbatesc clasic folosind noi esente si ingrediente naturale. Parfumul emana la inceput o prospetime aromata si picanta, creata de amestecul de mandarina, boabe de piper roz, nucsoara si frunze de mesteacan. Apoi, adancimea si senzualitatea extrema sunt dezvaluite de un trio de lemn nobil (cedru, patchouli, vetiver) inainte ca tamaia puternica si fermecatoare sa preia conducerea.

Gentlemen Only Givenchy se gaseste din martie 2013 (exclusiv in Sephora) si din aprilie in parfumeriile: Sephora, Marionnaud, Kendra si B&B Collection.
Pret: 50 ml 259 lei

Foto si info: Givenchy

PUBLISHED ON 05.03.2013

more in Newsroom