Petocuri.ro foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe...

INSPIRATIE

Emma Stone, intr-o tinuta Louis...

Luni dimineata, am trecut in revista tinutele purtate de vedete la…

STREET STYLE

Pantalonii largi. Inspiratie pentru tinute...

Am inceput dimineata cu Saptamana Modei de la Londra in minte,…

RED CARPET

Vedetele @ Premiile Emmy 2017

Materialele fluide, texturile stralucitoare si decolteurile adanci se regasesc printre elementele…

WE LIKE

Parlor Bridal 2018

Dupa cateva teasere in social media, Parlor a dezvaluit de curand…

INTERVIU

Razvan Chelu. LEMNIA.

Ideea de a realiza genti din lemn i-a venit lui Razvan…

INSPIRATIE

7 idei vestimentare pentru toamna...

Atunci cand vara cedeaza locul toamnei, trec printr-o scurta perioada de…

RED CARPET

Top 5 tinute de la...

Cea de-a 74-a editie a Festivalului International de Film de la…

Interviu

Razvan Chelu. LEMNIA.

Ideea de a realiza genti din lemn i-a venit lui Razvan Chelu in urma cu cativa ani. Se plimba pe strazile Lisabonei cand a observat in vitrina unui magazin, o geanta facuta din bucati de oglinda. Cum aceasta era asezata pe un raft din lemn, textura materialului natural se reflecta pe suprafata gentii si ii schimba complet aspectul. Atunci a avut loc declicul, iar din acel moment a urmat un lant de evenimente fericite, dupa cum spune el, care au dus la ceea ce inseamna astazi brandul Lemnia. In trei cuvinte: "unicitate, pasiune si creativitate". In mai multe cuvinte, te invit sa descoperi in continuare. Inceputa in 2014, Lemnia este o afacere de familie care imbina pasiunea lui Razvan pentru arhitectura si design si experienta tatalui sau, Florin Chelu, in prelucrarea lemnului. Gentile lor sunt gazduite astazi in magazine de design autohtone si de afara, iar o geanta Lemnia este expusa la Muzeul Gentilor din Amsterdam. Razvan Chelu, co-fondator Lemnia. Foto: Iulian Dinu. Dar cum a inceput totul? Intors acasa din Portugalia, Razvan i-a povestit intamplarea tatalui sau, iar acesta: “A reactionat foarte bine. Tocmai de-asta mi se pare ca in povestea noastra lucrurile chiar s-au legat.” Razvan recunoaste zambind ca nu a fost nici pe departe prima idee pe care i-a prezentat-...

Inapoi Inainte
Power dressing. Parlor dressing.

Power dressing. Parlor dressing.

Moda anilor in care ne-am trasat primele contururi ale profilului vestimentar continua sa ne influenteze preferintele pe tot parcursul vietii. Pentru Veronica Zaharia, creatoarea din spatele brandului Parlor, este vorba despre moda de la sfarsitul anilor ’80 si inceputul anilor ’90, un interval de timp in care – spune ea – “femeile s-au repozitionat social si si-au castigat definitiv independenta.”

Estetica acelor ani a devenit sursa de inspiratie a colectiei Parlor primavara-vara 2017. “Am ales sa ilustrez acea perioada alaturand elemente ale celor mai importante curente din moda: <power dressing> si grunge. Am fost atrasa de asemenea de pasiunea care exista atunci, aceea de a aduce inapoi, pentru generatia pop, unele dintre taieturile iconice anilor ‘40, pe care le integrez in toate colectiile mele,” povesteste designerul.

Colectia cuprinde 29 de piese vestimentare printre care se regasesc rochii senzuale, cu un impact vizual puternic, un sacou cu umeri supradimensionati, body-uri matasoase, pantaloni tapered care subtiaza talia si au un efect de alungire a picioarelor, dar si pijamale pentru plaja.

Campania de promovare a colectiei poarta semnatura fotografului Andreea Macri si aminteste de stilul nonconformist al celei supranumite “the first lady of grunge”, Courtney Love. Gasesti toate lookurile colectiei pe Parlor.ro.

Photo: Andreea Macri, www.andreeamacri.com
Model: Selina Popa, MRA Models
Make-up: Raluca Craciun
Hair: Alex Claudiu Sarghe
Location: www.uanderful.ro

PUBLISHED ON 23.01.2017 TAGS: colectie primavara-vara 2017

more in Newsroom