Petocuri.ro foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe...

WE LIKE

Milo by Lightovo. O veioza...

Cand aud numele Milo, ma gandesc instant la simpaticul caine din…

WE LIKE

Celeste Mogador. Bijuterii brodate.

Celeste Mogador a fost numele de scena al unei dansatoare si…

INTERVIU

W by Veronica Zaharia &...

Vicki Nicola de la Vickipedia.ro  si Veronica Zaharia, designerul Parlor, au…

INSPIRATIE

Christian Dior. Couturier du Reve.

Prima colectie a lui Christian Dior a constituit in 1947 un…

WE LIKE

Scents of Magic Cities

Cand am descoperit-o eu – sa fi trecut vreo 13-14 ani…

INSPIRATIE

Ioana Ciolacu. Toamna-Iarna 2017/18.

Ioana Ciolacu prezinta colectia pentru toamna-iarna 2017/18 intr-o serie de fotografii…

HOT TREND

Incaltaminte. 3 staruri ale sezonului...

In urma cu vreo 15 ani, mi-am cumparat niste cizme negre…

We like

Inimi brodate

Multe dintre tricourile mele din sifonier sunt albe. Cateva simple, restul cu mici detalii care au avut un mare impact asupra mea: o ilustratie, un text haios sau chiar niste paiete stralucitoare, despre care n-as fi spus ca m-ar convinge vreodata. Imi place cum bumbacul imaculat devine terenul de joaca al celor mai nastrusnice idei. O descoperire recenta in aceasta directie este Keur Paris, un brand parizian, fondat de Eva Bromberg in 2014, pe cand avea 19 ani. Totul a inceput cand relatia ei de dragoste a implinit 3 ani. Pentru a celebra aceasta aniversare, Eva a brodat pe un tricou inima iubitului ei. Intr-un interviu pentru o emisiune Paris Premiere, La Mode La Mode la Mode, ea a povestit ca, atunci cand au vazut rezultatul, prietenii si-au dorit si ei un astfel de articol vestimentar. Lor li s-au alaturat, apoi, prietenii prietenilor si asa ideea cadoului a conturat o afacere, iar inima a devenit simbolul acesteia. Eva a invatat sa brodeze de la bunica ei, cea care o ajuta si astazi la Keur Paris. Intr-o forma sau alta, inima este integrata pe fiecare tricou. Am intalnit-o pe cutia de noodles (unul dintre modelele mele preferate) sau pe ambalajul de la cartofii prajiti din colectia Amour Food, inspirata de mancarea de tip fast-food. Am vazut-o in diverse interp...

Inapoi Inainte
Parlor Bridal 2018

Parlor Bridal 2018

Dupa cateva teasere in social media, Parlor a dezvaluit de curand intreaga colectie Bridal pentru 2018, prin intermediul campaniei fotografiate de Andreea Macri. 11 rochii fluide, dezvoltate in jurul conceptului “iconic-redefinit” sunt insotite, pentru prima oara, de o serie de piese de lenjerie intima.

Pentru anul viitor, designerul Veronica Zaharia continua traditia de a reinterpreta forme clasice, pastrand echilibrul dintre sofisticat si usor de purtat. Preferata mea este, cu siguranta, rochia cu umeri cazuti si maneci bufante. “Atunci cand creez o tinuta, in prim plan, am mereu trei aspecte de care tin cont: persoana pentru care creez, modul in care aceasta se va simti in momentul in care va purta piesele concepute de mine si, evident, designul pieselor. Nunta trebuie sa fie un moment de bucurie si o seara in care avem ocazia sa stralucim si sa petrecem alaturi de cei mai dragi oameni din viata noastra. Acesta este principalul motiv pentru care am cautat sa redau sentimentul de relaxare, dar si aspectul sofisticat si pretios pe care il poate oferi o tinuta aparent simpla,” povesteste ea.

Designerul nu s-a oprit la nunta in sine si, prin intermediul articolelor de lenjerie realizate, a dus mai departe conceptul rochiilor pana in luna de miere. “Piesele din aceasta colectie isi propun sa recreeze imaginea romantica a evenimentului nuntii, de data asta intr-un cadru intim. Fiecare piesa este gandita pentru a putea fi comandata impreuna cu rochia de mireasa, cu detaliile si tesaturile rochiei.”

Colectia Parlor Bridal 2018 este disponibila in prezent in showroom-ul din Bucuresti, de pe strada Armeneasca 12, la etajul 1.

Fotografii: Andreea Macri
Model: Aisha Med, MRA Models
Make-up: Tania Cozma

more in Fashion Etc