Petocuri.ro foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe...

WE LIKE

Milo by Lightovo. O veioza...

Cand aud numele Milo, ma gandesc instant la simpaticul caine din…

WE LIKE

Celeste Mogador. Bijuterii brodate.

Celeste Mogador a fost numele de scena al unei dansatoare si…

INTERVIU

W by Veronica Zaharia &...

Vicki Nicola de la Vickipedia.ro  si Veronica Zaharia, designerul Parlor, au…

INSPIRATIE

Christian Dior. Couturier du Reve.

Prima colectie a lui Christian Dior a constituit in 1947 un…

WE LIKE

Scents of Magic Cities

Cand am descoperit-o eu – sa fi trecut vreo 13-14 ani…

INSPIRATIE

Ioana Ciolacu. Toamna-Iarna 2017/18.

Ioana Ciolacu prezinta colectia pentru toamna-iarna 2017/18 intr-o serie de fotografii…

HOT TREND

Incaltaminte. 3 staruri ale sezonului...

In urma cu vreo 15 ani, mi-am cumparat niste cizme negre…

We like

Inimi brodate

Multe dintre tricourile mele din sifonier sunt albe. Cateva simple, restul cu mici detalii care au avut un mare impact asupra mea: o ilustratie, un text haios sau chiar niste paiete stralucitoare, despre care n-as fi spus ca m-ar convinge vreodata. Imi place cum bumbacul imaculat devine terenul de joaca al celor mai nastrusnice idei. O descoperire recenta in aceasta directie este Keur Paris, un brand parizian, fondat de Eva Bromberg in 2014, pe cand avea 19 ani. Totul a inceput cand relatia ei de dragoste a implinit 3 ani. Pentru a celebra aceasta aniversare, Eva a brodat pe un tricou inima iubitului ei. Intr-un interviu pentru o emisiune Paris Premiere, La Mode La Mode la Mode, ea a povestit ca, atunci cand au vazut rezultatul, prietenii si-au dorit si ei un astfel de articol vestimentar. Lor li s-au alaturat, apoi, prietenii prietenilor si asa ideea cadoului a conturat o afacere, iar inima a devenit simbolul acesteia. Eva a invatat sa brodeze de la bunica ei, cea care o ajuta si astazi la Keur Paris. Intr-o forma sau alta, inima este integrata pe fiecare tricou. Am intalnit-o pe cutia de noodles (unul dintre modelele mele preferate) sau pe ambalajul de la cartofii prajiti din colectia Amour Food, inspirata de mancarea de tip fast-food. Am vazut-o in diverse interp...

Inapoi Inainte

Mastering the Music Business 2018

Cea de-a treia editie a conferintei Mastering the Music Business are loc, intre 20-22 martie 2018, in Sala Aula din incinta Ministerului Culturii, de pe bulevardul Unirii 22 din Bucuresti. Dedicat artistilor independenti si echipelor acestora, dar si celorlalti profesionisti din industria muzicala, evenimentul include in programul sau prezentari de idei si tehnologii noi, povesti de succes, showcase-uri, precum si o serie de workshop-uri desfasurate in cea de-a treia zi.

Printre subiectele analizate in cadrul editiei, se regasesc si obiceiurile de consum muzical in online. Se va vorbi despre distributie online si streaming, vor avea loc dezbateri pe tema managementului artistic si intalniri cu reprezentanti ai principalelor societati de gestiune colectiva. Nu vor lipsi, de asemenea, experientele impartasite de artisti de succes, din generatii diferite.

Discursul de deschidere a conferintei va fi sustinut de Tudor Chirila, solistul trupei Vama, producator, compozitor si actor. “Am aflat cu bucurie ca Mastering The Music Business, care este o conferinta despre muzica si despre diverse capitole ale industriei muzicale, se tine din nou anul viitor si e important sa stiti ca e bine sa fiti acolo, daca sunteti artisti sau daca sunteti viitori artisti. Cred ca a venit momentul in care artistul trebuie sa fie constient ca activeaza intr-o lume care se schimba de la o luna la alta si trebuie sa stie ce contract semneaza, cum sa se promoveze, cand sa semneze cu o casa de discuri, cand sa devina independent si asa mai departe. Toate acestea vor fi dezbatute in cadrul conferintei cu speakeri internationali si locali, care s-au aliniat dinamicii industriei muzicale. Asa ca va indemn sa va luati bilet si sa fiti acolo!”, declara Tudor Chirila.

In cadrul evenimentului, vor exista serile de showcase-uri ale unor trupe romanesti si internationale, aflate la inceput de drum sau care doresc sa-si prezinte noile show-uri live in fata unui auditoriu format din profesionisti ai industriei muzicale si nu numai.

“Sunt extrem de bucuroasa ca ne aflam acum in pozitia de a anunta cea de-a treia editie a Mastering The Music Business, un proiect care a pornit timid in 2016. In 2017, la a doua editie, aproape am dublat numarul de participanti fata de primul an, iar ecourile din piata sunt in continuare foarte bune. Am gasit o deschidere extraordinara din partea tuturor celor care au urcat pe scena conferintei la ambele editii, ceea ce ne-a motivat sa identificam si sa aducem in programul viitor si mai multi profesionisti din Romania si nu numai. Anul trecut, Smiley, unul dintre cei mai de succes artisti si antreprenori din Romania, a acceptat sa deschida conferinta. In aceeasi nota, anul acesta, discursul de deschidere ii va apartine lui Tudor Chirila, o voce puternica atat in industria muzicala, cat si in peisajul social si un model al tinerei generatii. Nu in ultimul rand, alaturarea celor de la Institutul National de Cercetare si Formare Culturala in calitate de co-organizatori incepand din 2017 aduce in continuare un plus de relevanta si consistenta informatiilor oferite participantilor.” spune Anca Lupes, fondator Mastering the Music Business, prima conferinta organizata in Romania pe teme de industrie muzicala.

Conform organizatorilor, taxa de acces la conferinta, in regim presale, este de 35 euro pana la finalul anului si include participarea la conferinta in zilele de 20 si 21 martie, acces la showcase-urile din serile de 20 si 21 martie, dar si coffee break si lunch break. Biletele in regim presale nu includ participarea la ziua de workshop-uri. Biletele pentru ziua de workshop-uri vor fi puse in vanzare in luna ianuarie 2018, odata cu programul complet al acestora.

Afla mai multe pe masteringthemusicbusiness.ro.

Foto si info via Mastering the Music Business

PUBLISHED ON 16.11.2017 TAGS: conferinta muzica speaker mmb tudor chirila

more in Newsroom