INSPIRATIE

Dries Van Noten fara Dries...

Dries Van Noten se retrage de la conducerea casei de moda…

INTERVIU

Magia Zanelor de dupa usa...

Magia Zanelor incepe in fata unei usi fermecate, un loc in…

INSPIRATIE

Premiile Oscar 2024. Momente pe...

Cateva ganduri despre premii si discursuri, tinute de pe covorul rosu…

INSPIRATIE

Pat McGrath. Cand o make-up...

E surprinzator cand numele unui make-up artist rasuna la fel de…

HOT TREND

Cerceii statement

Elementele cu care rezonez pe deplin la evenimentele dedicate modei alcatuiesc…

EDITOR'S CHOICE

Love is Chance

Iubesc cuvintele. Si le respect. Sunt foarte atenta si precauta cu…

CATWALK

10 rochii haute couture SS...

Am ales cate o rochie din colectiile haute-couture semnate de zece…

Inspiratie

Umor si activism pe scena de stand-up comedy

Ali Wong, Taylor Tomlinson, Wanda Sykes si Hannah Gadsby m-au influentat sa privesc stand-up comedy-ul cu alti ochi… Nu de putine ori cu ei in lacrimi de ras, dar si cu vulnerabilitate, empatie si speranta pentru o lume mai buna. Interactiunea mea cu stand-up comedy-ul a inceput cu stangul. In urma cu multi ani, sa fie vreo 15, am mers la un show intr-un local din Bucuresti. Nu mai tin minte cine a urcat pe scena, dar stiu ca nu am rezonat cu genul de umor ascultat. Se poate ca experienta mea din acea seara sa nu fi fost reprezentativa pentru peisajul stand-up-ului, doar ca nu am simtit curiozitatea de a afla exact ce si cum. Lucrurile s-au schimbat relativ recent cand am intalnit abordari ce calibreaza umorul din experientele pe care viata ni le aduce in cale, fara a-l forta sa fie si unde nu e. Mai mult decat atat, temele de discutie incluse in show-uri, de la inegalitate de gen, la rasism, homofobie, sanatate mintala, maternitate, relatia cu familia sau relatiile de cuplu, creioneaza – uneori pe alocuri, alteori in intregime - o forma de stand-up comedy activist. Poate ti se intampla si tie, dupa un serial care iti place mult, sa nu mai ai un timp rabdarea necesara pentru a te aventura intr-o noua poveste. In urma cu niste luni bune, ma aflam tocmai intr-o astfel ...

Inapoi Inainte
Level Up by Bowtique – papioanele se poarta oricand

Level Up by Bowtique – papioanele se poarta oricand

'Chiar daca luna martie este in general destinata femeilor, pe Molecule F regula este exceptie, iar exceptia regula, motiv pentru care venim cu o propunere la masculin: Bowtique'. Reprezentatii Molecule F ne prezinta, astfel, colectia Level Up.

Culori electrizante, imprimeuri indraznete si versatilitate sunt cele trei elemente principale ce definesc noua colectie de accesorii inedite Bowtie, realizate in concordanta cu personalitati masculine dintre cele mai diverse: Purple Fusion – pentru barbatii enigmatici, Navy Midnight – pentru cei neconventionali si petrecareti, Red Power – pentru barbatul elegant si puternic, Orange Lust – pentru persoalitatile sarmante si cuceritoare, Green Freshness – pentru barbatii glumeti si veseli.

Batista de buzunar rotunda, de inspiratie Alexander Olch, atrage prin forma deosebita, dar si prin multitudinea modalitatilor de purtare. Apoi, papionul self-tie 4 in 1 permite mixarea celor doua parti ale papionului pentru a crea patru papioane diferite.

Bowtique este un brand specializat in realizarea de accesorii barbatesti din matase, precum batiste pentru costume si papioane. Designerii din spatele brandului isi propun sa schimbe convingerea conform careia papionul este un accesoriu care se poarta doar seara, la evenimente de gala.

„Din punctul nostru de vedere, papionul este un element sic ce poate fi accesorizat cu succes unor tinute smart-casual in diferite momente ale zilei. […]Prin LEVEL UP am dorit sa propunem accesorii sofisticate si versatile pentru barbatul modern”, spun Georgiana Gheata si Bogdan Popescu aka Bowties.

Georgiana Gheata si Bogdan Popescu despre Bowtique:

Ideea Bowtique a inceput in decembrie 2011 printr-o intamplare aparent banala care ne-a atras atentia asupra limitarilor existente pe piata romaneasca de accesorii masculine. Lansarea conceptului a avut loc cu cateva luni mai tarziu, in martie 2012. Au urmat o serie de targuri de profil, evenimente de lux si multe alte colaborari care au ajutat la cresterea brandului si diversificarea produselor.

In spatele fiecarei colectii Bowtique se afla o poveste. Fie ca am incercat sa inveselim atmosfera prin culori si texturi indraznete in colectia “Zilele saptamanii”, am insotit velierii pe yahturi prin printurile marine ale colectiei de “Yachting” sau am fost alaturi de echipa romana de polo la Olimpiada din 2012 prin colectia “Jocurile Olimpice”, Bowtique a incercat mereu sa spuna o poveste.

Info si foto: Molecule F

PUBLISHED ON 07.03.2013

more in Newsroom