Petocuri.ro foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe...

INSPIRATIE

Emma Stone, intr-o tinuta Louis...

Luni dimineata, am trecut in revista tinutele purtate de vedete la…

STREET STYLE

Pantalonii largi. Inspiratie pentru tinute...

Am inceput dimineata cu Saptamana Modei de la Londra in minte,…

RED CARPET

Vedetele @ Premiile Emmy 2017

Materialele fluide, texturile stralucitoare si decolteurile adanci se regasesc printre elementele…

WE LIKE

Parlor Bridal 2018

Dupa cateva teasere in social media, Parlor a dezvaluit de curand…

INTERVIU

Razvan Chelu. LEMNIA.

Ideea de a realiza genti din lemn i-a venit lui Razvan…

INSPIRATIE

7 idei vestimentare pentru toamna...

Atunci cand vara cedeaza locul toamnei, trec printr-o scurta perioada de…

RED CARPET

Top 5 tinute de la...

Cea de-a 74-a editie a Festivalului International de Film de la…

Interviu

Razvan Chelu. LEMNIA.

Ideea de a realiza genti din lemn i-a venit lui Razvan Chelu in urma cu cativa ani. Se plimba pe strazile Lisabonei cand a observat in vitrina unui magazin, o geanta facuta din bucati de oglinda. Cum aceasta era asezata pe un raft din lemn, textura materialului natural se reflecta pe suprafata gentii si ii schimba complet aspectul. Atunci a avut loc declicul, iar din acel moment a urmat un lant de evenimente fericite, dupa cum spune el, care au dus la ceea ce inseamna astazi brandul Lemnia. In trei cuvinte: "unicitate, pasiune si creativitate". In mai multe cuvinte, te invit sa descoperi in continuare. Inceputa in 2014, Lemnia este o afacere de familie care imbina pasiunea lui Razvan pentru arhitectura si design si experienta tatalui sau, Florin Chelu, in prelucrarea lemnului. Gentile lor sunt gazduite astazi in magazine de design autohtone si de afara, iar o geanta Lemnia este expusa la Muzeul Gentilor din Amsterdam. Razvan Chelu, co-fondator Lemnia. Foto: Iulian Dinu. Dar cum a inceput totul? Intors acasa din Portugalia, Razvan i-a povestit intamplarea tatalui sau, iar acesta: “A reactionat foarte bine. Tocmai de-asta mi se pare ca in povestea noastra lucrurile chiar s-au legat.” Razvan recunoaste zambind ca nu a fost nici pe departe prima idee pe care i-a prezentat-...

Inapoi Inainte

H&M Conscious Exclusive ’17. Natalia Vodianova.

H&M lanseaza in aprilie colectia Conscious Exclusive 2017, a carei imagine este topmodelul Natalia Vodianova. Editia din acest an este marcata de utilizarea unui nou material sustenabil, un poliester obtinut prin reciclarea deseurilor, denumit BIONIC®. Totodata, este pentru prima oara cand creatiilor feminine li se alatura si piese vestimentare pentru barbati si copii.

natalia vodianova hm conscious exclusive 2017 ilustratie

„Sunt mandra sa apar in campania Conscious Exclusive pentru H&M. Este extraordinar sa observam progresele in materie de tesaturi sustenabile, care deschid calea catre un viitor mai durabil in domeniul modei”, a declarat Natalia Vodianova. In imagini, topmodelul poarta una dintre piesele cheie ale celei de-a sasea colectii Conscious Exclusive. Este vorba despre o rochie diafana, roz pudrat.

„Pentru echipa de design a H&M, colectia Conscious Exclusive din acest an ofera ocazia de a aduce la viata visurile si simturile umane si de a realiza piese speciale. Inspiratia colectiei consta in modul prin care un material se simte si arata, iar rezultatul este transpus atat in piese vestimentare, cat si in accesorii sau broderii. Suntem deopotriva mandri de faptul ca putem arata cat de multe se pot realiza cu materiale sustenabile. Piesa de rezistenta a colectiei de anul acesta, rochia plisata delicata, din BIONIC®, reprezinta o incantare pentru toate simturile”, a declarat  Pernilla Wohlfahrt, director de design si creatie la H&M.

Conform H&M, o proportie de 20% din intreaga gama de articole ale brandului este realizata din materiale mai sustenabile (2015), scopul fiind cresterea acestei proportii in fiecare an. Compania reprezinta unul dintre cei mai mari utilizatori din lume de poliester reciclat si unul dintre cei mai puternici cumparatori de bumbac organic. Obiectivul pentru bumbac este ca acesta sa provina in proportie de 100% din surse sustenabile pana in anul 2020.

Moda este una dintre cele mai poluante industrii din lume, astfel incat practicile sustenabile din partea jucatorilor ei si, desigur, si din partea consumatorilor, reprezinta o necesitate. In comparatie cu ritmul alert al industriei si efectele negative pe care le are asupra mediului, vorbim inca de pasi marunti, dar importanti, in directia sustenabilitatii si a reciclarii. Dincolo de companii, si noi putem fi parte din schimbare. Sa investim in piese pe care le vom purta cu adevarat, mai mult decat un sezon, sa donam ceea ce doar ocupa spatiu in dulapul nostru, dar poate fi de folos altei persoane, si sa reciclam ceea ce este mult prea deteriorat reprezinta pasi cu care putem contribui la o moda mai sustenabila.

Foto: H&M

PUBLISHED ON 08.02.2017 TAGS:

more in Newsroom