Petocuri.ro foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe...

ART & DESIGN

Cand lucrurile nu sunt ceea...

Chippensteel este proiectul prin care am aflat de studio-ul Zieta Prozessdesign….

ART & DESIGN

Floating Houses. Eli Gutierrez.

Nu am avut niciodata un birou simplu si ordonat. Suprafata lui…

STREET STYLE

Alb & Culori vibrante

Pe fundalul strazilor din oras, tinutele albe pot avea un impact…

10 ANI DE ONLINE

Irina Marinescu

Online-ul ne-a redefinit comportamentul de comunicare. Noile obiceiuri s-au instalat ca…

10 ANI DE ONLINE

Andreea Macri

Online-ul ne-a redefinit comportamentul de comunicare. Noile obiceiuri s-au instalat ca…

10 ANI DE ONLINE

Robert Ratiu

Online-ul ne-a redefinit comportamentul de comunicare. Noile obiceiuri s-au instalat ca…

10 ANI DE ONLINE

Noemi Meilman & Diana Cosmin

Online-ul ne-a redefinit comportamentul de comunicare. Noile obiceiuri s-au instalat ca…

We like

Tricouri intr-o inima

Imi plac tricourile albe, dar cred ca imi plac si mai mult cele care gazduiesc, pe suprafata lor imaculata, lucrarile unor artisti vizuali si/sau mesaje scrise in care ma regasesc. Vara asta, m-am intersectat cu mai multe proiecte care exploreaza acest concept, in stiluri complet diferite. Incep cu colectia de "Tricouri intr-o inima", care aduce impreuna textele Raisei Beicu si ilustratiile Madalinei Andronic. "Fix acum, la mijlocul verii, cand ne mutam de pe o insula pe alta, noi doua ne-am tot dat intalniri la terasele Bucurestiului si am croit o serie de sapte – numar magic – tricouri intr-o inima. Adicatelea, de purtat cand ti-o fi inima mai zglobie sau cand oi avea drag sa pui pe tine un text scris de Raisa si ilustrat de Madi." - Raisa x Madi Textele imprimate pe tricouri mi-au creat sentimentul de versuri. Asa ca primul impuls a fost sa le ordonez intr-ul fel de poezie, sa le grupez doua cate doua, astfel incat o afirmatie sa aiba si o continuare. Dupa acest exercitiu, am cautat mixul preferat dintre texte si imaginile conturate in nuante vibrante, cu inimi din care cresc flori, cu pisici negre si alte supersuperstitii, cu copaci care au inimi in loc de frunze, cu planete, stele si constelatii. M-am regasit in mesajul "Ai toata iubirea inainte", insotit d...

Inapoi Inainte

H&M Conscious Exclusive ’17. Natalia Vodianova.

H&M lanseaza in aprilie colectia Conscious Exclusive 2017, a carei imagine este topmodelul Natalia Vodianova. Editia din acest an este marcata de utilizarea unui nou material sustenabil, un poliester obtinut prin reciclarea deseurilor, denumit BIONIC®. Totodata, este pentru prima oara cand creatiilor feminine li se alatura si piese vestimentare pentru barbati si copii.

natalia vodianova hm conscious exclusive 2017 ilustratie

„Sunt mandra sa apar in campania Conscious Exclusive pentru H&M. Este extraordinar sa observam progresele in materie de tesaturi sustenabile, care deschid calea catre un viitor mai durabil in domeniul modei”, a declarat Natalia Vodianova. In imagini, topmodelul poarta una dintre piesele cheie ale celei de-a sasea colectii Conscious Exclusive. Este vorba despre o rochie diafana, roz pudrat.

„Pentru echipa de design a H&M, colectia Conscious Exclusive din acest an ofera ocazia de a aduce la viata visurile si simturile umane si de a realiza piese speciale. Inspiratia colectiei consta in modul prin care un material se simte si arata, iar rezultatul este transpus atat in piese vestimentare, cat si in accesorii sau broderii. Suntem deopotriva mandri de faptul ca putem arata cat de multe se pot realiza cu materiale sustenabile. Piesa de rezistenta a colectiei de anul acesta, rochia plisata delicata, din BIONIC®, reprezinta o incantare pentru toate simturile”, a declarat  Pernilla Wohlfahrt, director de design si creatie la H&M.

Conform H&M, o proportie de 20% din intreaga gama de articole ale brandului este realizata din materiale mai sustenabile (2015), scopul fiind cresterea acestei proportii in fiecare an. Compania reprezinta unul dintre cei mai mari utilizatori din lume de poliester reciclat si unul dintre cei mai puternici cumparatori de bumbac organic. Obiectivul pentru bumbac este ca acesta sa provina in proportie de 100% din surse sustenabile pana in anul 2020.

Moda este una dintre cele mai poluante industrii din lume, astfel incat practicile sustenabile din partea jucatorilor ei si, desigur, si din partea consumatorilor, reprezinta o necesitate. In comparatie cu ritmul alert al industriei si efectele negative pe care le are asupra mediului, vorbim inca de pasi marunti, dar importanti, in directia sustenabilitatii si a reciclarii. Dincolo de companii, si noi putem fi parte din schimbare. Sa investim in piese pe care le vom purta cu adevarat, mai mult decat un sezon, sa donam ceea ce doar ocupa spatiu in dulapul nostru, dar poate fi de folos altei persoane, si sa reciclam ceea ce este mult prea deteriorat reprezinta pasi cu care putem contribui la o moda mai sustenabila.

Foto: H&M

PUBLISHED ON 08.02.2017 TAGS:

more in Newsroom