Petocuri.ro foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe...

TINUTA SAPTAMANII

Zoe Saldana, intr-o rochie Emilio...

Imi plac franjurile datorita formelor nelimitate in care modifica designul unei…

INSPIRATIE

O arhitecta pe taramul prajiturilor

Biomimetismul, diagrama Voronoi sau triangulatia nu sunt tocmai termeni pe care…

EDITOR'S CHOICE

Machiaje monocromatice

Stilul meu de machiaj e acelasi indiferent de tendintele care vin…

INSPIRATIE

Chic Style: Camasa alba

Camasa alba este nelipsita din garderoba mea. Afirmatia tocmai mi-a adus…

INTERVIU

Madalina Radulea. Madeleine Artisan Jeweler.

“Am o pasiune pentru tot ce inseamna design, de la scaune…

INTERVIU

The Young & The Restless...

Am descoperit brandul Raquette anul trecut, odata cu lansarea colectiei pentru…

ART & DESIGN

Cand designul prinde viata

Spun deseori despre mama ca ar putea salva orice planta si…

Art & Design

New Spring

Cand am vazut proiectul realizat de COS pentru sarbatorile de iarna - cel in care sase designeri de mobilier joaca "Scaunele Muzicale" cu propriile creatii - m-am intrebat cu ce alta colaborare dintre moda si design ar mai putea sa ma surprinda la fel de placut. Cu urmatoarea, bineinteles!:) Pentru editia Salone del Mobile 2017, COS a colaborat cu arhitectul japonez Azusa Murakami si cu artistul britanic Alexander Groves de la Studio Swine, iar rezultatul este #wow. Duo-ul creativ a conceput NEW SPRING, o instalatie multisenzoriala care seamana cu un copac ale carui flori se desprind de pe ramuri, rand pe rand. In loc de flori, sculptura emite niste bule parfumate, cu abur in interior. Cand ating pielea, acestea se sparg, insa raman intacte cand intra in contact cu materialele textile. Lucrarea este amplasata in cinematograful dezafectat Cinema Arti din Milano, iar vizitatorii pot interactiona cu ea pana pe 9 aprilie. Sursa de inspiratie de la care a pornit totul este chiar orasul in care aceasta este prezentata. "Am fost imediat atrasi de candelabrele de murano din palatele milaneze si, in contrast, de traditia designului italienesc modern - aceste lucruri ne-au ajutat sa culegem informatii despre structura centrala pentru NEW SPRING. Dorind sa cream o experienta comunala,...

Inapoi Inainte

H&M Conscious Exclusive ’17. Natalia Vodianova.

H&M lanseaza in aprilie colectia Conscious Exclusive 2017, a carei imagine este topmodelul Natalia Vodianova. Editia din acest an este marcata de utilizarea unui nou material sustenabil, un poliester obtinut prin reciclarea deseurilor, denumit BIONIC®. Totodata, este pentru prima oara cand creatiilor feminine li se alatura si piese vestimentare pentru barbati si copii.

natalia vodianova hm conscious exclusive 2017 ilustratie

„Sunt mandra sa apar in campania Conscious Exclusive pentru H&M. Este extraordinar sa observam progresele in materie de tesaturi sustenabile, care deschid calea catre un viitor mai durabil in domeniul modei”, a declarat Natalia Vodianova. In imagini, topmodelul poarta una dintre piesele cheie ale celei de-a sasea colectii Conscious Exclusive. Este vorba despre o rochie diafana, roz pudrat.

„Pentru echipa de design a H&M, colectia Conscious Exclusive din acest an ofera ocazia de a aduce la viata visurile si simturile umane si de a realiza piese speciale. Inspiratia colectiei consta in modul prin care un material se simte si arata, iar rezultatul este transpus atat in piese vestimentare, cat si in accesorii sau broderii. Suntem deopotriva mandri de faptul ca putem arata cat de multe se pot realiza cu materiale sustenabile. Piesa de rezistenta a colectiei de anul acesta, rochia plisata delicata, din BIONIC®, reprezinta o incantare pentru toate simturile”, a declarat  Pernilla Wohlfahrt, director de design si creatie la H&M.

Conform H&M, o proportie de 20% din intreaga gama de articole ale brandului este realizata din materiale mai sustenabile (2015), scopul fiind cresterea acestei proportii in fiecare an. Compania reprezinta unul dintre cei mai mari utilizatori din lume de poliester reciclat si unul dintre cei mai puternici cumparatori de bumbac organic. Obiectivul pentru bumbac este ca acesta sa provina in proportie de 100% din surse sustenabile pana in anul 2020.

Moda este una dintre cele mai poluante industrii din lume, astfel incat practicile sustenabile din partea jucatorilor ei si, desigur, si din partea consumatorilor, reprezinta o necesitate. In comparatie cu ritmul alert al industriei si efectele negative pe care le are asupra mediului, vorbim inca de pasi marunti, dar importanti, in directia sustenabilitatii si a reciclarii. Dincolo de companii, si noi putem fi parte din schimbare. Sa investim in piese pe care le vom purta cu adevarat, mai mult decat un sezon, sa donam ceea ce doar ocupa spatiu in dulapul nostru, dar poate fi de folos altei persoane, si sa reciclam ceea ce este mult prea deteriorat reprezinta pasi cu care putem contribui la o moda mai sustenabila.

Foto: H&M

PUBLISHED ON 08.02.2017 TAGS:

more in Newsroom