Petocuri.ro foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe...

WE LIKE

Milo by Lightovo. O veioza...

Cand aud numele Milo, ma gandesc instant la simpaticul caine din…

WE LIKE

Celeste Mogador. Bijuterii brodate.

Celeste Mogador a fost numele de scena al unei dansatoare si…

INTERVIU

W by Veronica Zaharia &...

Vicki Nicola de la Vickipedia.ro  si Veronica Zaharia, designerul Parlor, au…

INSPIRATIE

Christian Dior. Couturier du Reve.

Prima colectie a lui Christian Dior a constituit in 1947 un…

WE LIKE

Scents of Magic Cities

Cand am descoperit-o eu – sa fi trecut vreo 13-14 ani…

INSPIRATIE

Ioana Ciolacu. Toamna-Iarna 2017/18.

Ioana Ciolacu prezinta colectia pentru toamna-iarna 2017/18 intr-o serie de fotografii…

HOT TREND

Incaltaminte. 3 staruri ale sezonului...

In urma cu vreo 15 ani, mi-am cumparat niste cizme negre…

We like

Inimi brodate

Multe dintre tricourile mele din sifonier sunt albe. Cateva simple, restul cu mici detalii care au avut un mare impact asupra mea: o ilustratie, un text haios sau chiar niste paiete stralucitoare, despre care n-as fi spus ca m-ar convinge vreodata. Imi place cum bumbacul imaculat devine terenul de joaca al celor mai nastrusnice idei. O descoperire recenta in aceasta directie este Keur Paris, un brand parizian, fondat de Eva Bromberg in 2014, pe cand avea 19 ani. Totul a inceput cand relatia ei de dragoste a implinit 3 ani. Pentru a celebra aceasta aniversare, Eva a brodat pe un tricou inima iubitului ei. Intr-un interviu pentru o emisiune Paris Premiere, La Mode La Mode la Mode, ea a povestit ca, atunci cand au vazut rezultatul, prietenii si-au dorit si ei un astfel de articol vestimentar. Lor li s-au alaturat, apoi, prietenii prietenilor si asa ideea cadoului a conturat o afacere, iar inima a devenit simbolul acesteia. Eva a invatat sa brodeze de la bunica ei, cea care o ajuta si astazi la Keur Paris. Intr-o forma sau alta, inima este integrata pe fiecare tricou. Am intalnit-o pe cutia de noodles (unul dintre modelele mele preferate) sau pe ambalajul de la cartofii prajiti din colectia Amour Food, inspirata de mancarea de tip fast-food. Am vazut-o in diverse interp...

Inapoi Inainte

Fashion Me. Primul targ educational de moda din Romania.

11 dintre cele mai mari universitati cu specializari in fashion, design, fotografie, dar si numerosi designeri, stilisti si fotografi vor participa, pe 25 noiembrie, la Fashion Me. Dedicat elevilor, studentilor si tuturor pasionatilor de moda, primul targ educational de moda din Romania se desfasoara la Palatul Universul din Bucuresti, de pe strada Actor Brezoianu 23-25, corpul B – Apollo 111, intre orele 10:00-18:00.

Evenimentul reuneste reprezentanti de la Istituto Marangoni din Milano – unde a studiat, de exemplu, Franco Moschino, ESMOD din Paris – printre a carei absolventi se regasesc Olivier Rousteing, creative director BALMAIN, sau Suzy MENKES, International VOGUE Editor, BHMS din Lucerna, Istituto Europeo di Design din Milano, BAU din Roma, Cats College din Boston, Cambridge School of Visual and Performing Arts din Londra, Falmouth University din Falmouth, Willem de Kooning Academy din Rotterdam, Universitatea Nationala de Arte din Bucuresti si Universitatea de Arta si Design din Cluj-Napoca.

“Am ajuns la concluzia ca este necesar un astfel de targ, nisat pe fashion, pentru ca, la intalnirile noastre si in timpul consilierilor, am intalnit atat liceeni pasionati de moda, de fotografie, luxury, design, cat si oameni care lucreaza in business fashion, care vor sa se specializeze in domeniul lor si nu stiu de unde sa isi ia informatiile cu privire la studiile pe care le pot urma, nu stiu in ce consta portofoliul lor si, cel mai important, ce domeniu din industria fashion li se potriveste,” a declarat Mihaela Haiduc, Director of Education and Learning, Premium Edu, organizatorul targului.

Oferta participantilor este una generoasa si acopera: facultati de fashion, styling, design de interior, fotografie, marketing, advertising, comunicare audio-video, business de produs, digital media, branding, mastere in domeniu sau cursuri scurte de 3 saptamani.

Organizatorii ofera si o bursa de studiu in valoare de 1.000 de euro tuturor celor care se vor inscrie la cursurile Istituto Marangoni sau BHMS si vor trimite scrisorile de intentie pe adresa office@premiumedu.ro pana la data de 14 decembrie 2017. Lista castigatorilor se va face publica pe 30 ianuarie 2018.

Accesul se face pe baza de bilet: 10 lei/persoana.

Mai multe detalii pe pagina de Facebook Fashion Me.

Foto si info: Fashion Me

PUBLISHED ON 22.11.2017 TAGS:

more in Newsroom