INSPIRATIE

Dries Van Noten fara Dries...

Dries Van Noten se retrage de la conducerea casei de moda…

INTERVIU

Magia Zanelor de dupa usa...

Magia Zanelor incepe in fata unei usi fermecate, un loc in…

INSPIRATIE

Premiile Oscar 2024. Momente pe...

Cateva ganduri despre premii si discursuri, tinute de pe covorul rosu…

INSPIRATIE

Pat McGrath. Cand o make-up...

E surprinzator cand numele unui make-up artist rasuna la fel de…

HOT TREND

Cerceii statement

Elementele cu care rezonez pe deplin la evenimentele dedicate modei alcatuiesc…

EDITOR'S CHOICE

Love is Chance

Iubesc cuvintele. Si le respect. Sunt foarte atenta si precauta cu…

CATWALK

10 rochii haute couture SS...

Am ales cate o rochie din colectiile haute-couture semnate de zece…

Inspiratie

Umor si activism pe scena de stand-up comedy

Ali Wong, Taylor Tomlinson, Wanda Sykes si Hannah Gadsby m-au influentat sa privesc stand-up comedy-ul cu alti ochi… Nu de putine ori cu ei in lacrimi de ras, dar si cu vulnerabilitate, empatie si speranta pentru o lume mai buna. Interactiunea mea cu stand-up comedy-ul a inceput cu stangul. In urma cu multi ani, sa fie vreo 15, am mers la un show intr-un local din Bucuresti. Nu mai tin minte cine a urcat pe scena, dar stiu ca nu am rezonat cu genul de umor ascultat. Se poate ca experienta mea din acea seara sa nu fi fost reprezentativa pentru peisajul stand-up-ului, doar ca nu am simtit curiozitatea de a afla exact ce si cum. Lucrurile s-au schimbat relativ recent cand am intalnit abordari ce calibreaza umorul din experientele pe care viata ni le aduce in cale, fara a-l forta sa fie si unde nu e. Mai mult decat atat, temele de discutie incluse in show-uri, de la inegalitate de gen, la rasism, homofobie, sanatate mintala, maternitate, relatia cu familia sau relatiile de cuplu, creioneaza – uneori pe alocuri, alteori in intregime - o forma de stand-up comedy activist. Poate ti se intampla si tie, dupa un serial care iti place mult, sa nu mai ai un timp rabdarea necesara pentru a te aventura intr-o noua poveste. In urma cu niste luni bune, ma aflam tocmai intr-o astfel ...

Inapoi Inainte
ESTI CEEA CE CITESTI

ESTI CEEA CE CITESTI

Librariile Carturesti lanseaza 'Esti ceea ce citesti', o campanie de promovare a lecturii, realizata in colaborare cu agentia de creatie JANDL, din Bratislava. Aceasta consta in trei colaje, in care copertele unor titluri de referinta se imbina ingenios si alcatuiesc figuri umane.

Spre deosebire de campaniile precedente, realizate prin intermediul mediului tiparit, aceasta campanie a ajuns la publicul sau mai intai prin social media. Acest lucru a contribuit la obtinerea unui raspuns substantial din partea cititorilor.

“Libraria Carturesti este unul dintre putinele branduri / produse / locuri frumoase si bune din Romania, iar literatura si cartile sunt foarte importante pentru mine. Si cum JANDL e o agentie care nu se fereste de lucrari creative pentru clienti interesanti, nu a fost greu sa conving intreaga echipa sa se implice. Ma bucur ca am putut promova un brand care mi-e drag si un obicei pe care as vrea sa-l vad preluat de cat mai multi oameni: cititul. La fel de mult ma bucur si ca libraria a dat unda verde proiectului si s-a implicat la fel de mult ca noi. Inca nu stim care va fi impactul social al campaniei, dar si daca facem doar zece oameni care n-au mai pus mana pe o carte de nu stiu cand sa se apuce din nou de citit, pentru mine e un succes”, spune Eugen Suman, copywriter JANDL.

“Nu este primul proiect de acest fel pentru Carturesti, dar este unul dintre putinele pe care am avut ocazia sa le vad pe piata de carte din Romania in ultimii 15 ani. Cred ca nu e nevoie sa subliniez importanta acestor campanii, in conditiile in care in media ajung doar acele sondaje si statistici ingrijoratoare. Este de mult timp o necesitate sa lucram la imaginea cartii. Mai mult decat atat, o campanie de promovare a lecturii, indiferent cine este clientul, aduce beneficii pentru toti cei care activeaza in domeniu. Cu atat mai mult in cazul in care clientul este Carturesti, un brand care a castigat foarte multi adepti punand accentul pe placerea si universul lecturii, mai putin pe vanzarea de carte, pe care o vedem ca pe o consecinta. Publicul de carte este in schimbare, dar nu inseamna ca e mai putin activ. Daca il privim ca pe o stafie a ceva ce a existat candva, nimeni nu stie exact cand, nu vom castiga noi citititori, dimpotriva. Apreciez optimismul si simplitatea mesajului campaniei propuse de JANDL, nu doar solutia creativa”, Daniel Voinea, manager de comunicare Carturesti.

Reprezentatii Carturesti au evitat orice miza comerciala, toate copertele care apar in colaje fiind recreate de agentia JANDL.

Agentie: JANDL Bratislava
Creative Director: Pavel Fuksa
Copywriter: Eugen Suman
Art Directors: Alexis Blanco, Lucia Cermakova, Matus Nemcik
Illustrator/3D Artist: Ivan Holic

Foto si info: Librariile Carturesti

PUBLISHED ON 12.03.2012

more in Newsroom