Petocuri.ro foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe...

WE LIKE

Milo by Lightovo. O veioza...

Cand aud numele Milo, ma gandesc instant la simpaticul caine din…

WE LIKE

Celeste Mogador. Bijuterii brodate.

Celeste Mogador a fost numele de scena al unei dansatoare si…

INTERVIU

W by Veronica Zaharia &...

Vicki Nicola de la Vickipedia.ro  si Veronica Zaharia, designerul Parlor, au…

INSPIRATIE

Christian Dior. Couturier du Reve.

Prima colectie a lui Christian Dior a constituit in 1947 un…

WE LIKE

Scents of Magic Cities

Cand am descoperit-o eu – sa fi trecut vreo 13-14 ani…

INSPIRATIE

Ioana Ciolacu. Toamna-Iarna 2017/18.

Ioana Ciolacu prezinta colectia pentru toamna-iarna 2017/18 intr-o serie de fotografii…

HOT TREND

Incaltaminte. 3 staruri ale sezonului...

In urma cu vreo 15 ani, mi-am cumparat niste cizme negre…

We like

Inimi brodate

Multe dintre tricourile mele din sifonier sunt albe. Cateva simple, restul cu mici detalii care au avut un mare impact asupra mea: o ilustratie, un text haios sau chiar niste paiete stralucitoare, despre care n-as fi spus ca m-ar convinge vreodata. Imi place cum bumbacul imaculat devine terenul de joaca al celor mai nastrusnice idei. O descoperire recenta in aceasta directie este Keur Paris, un brand parizian, fondat de Eva Bromberg in 2014, pe cand avea 19 ani. Totul a inceput cand relatia ei de dragoste a implinit 3 ani. Pentru a celebra aceasta aniversare, Eva a brodat pe un tricou inima iubitului ei. Intr-un interviu pentru o emisiune Paris Premiere, La Mode La Mode la Mode, ea a povestit ca, atunci cand au vazut rezultatul, prietenii si-au dorit si ei un astfel de articol vestimentar. Lor li s-au alaturat, apoi, prietenii prietenilor si asa ideea cadoului a conturat o afacere, iar inima a devenit simbolul acesteia. Eva a invatat sa brodeze de la bunica ei, cea care o ajuta si astazi la Keur Paris. Intr-o forma sau alta, inima este integrata pe fiecare tricou. Am intalnit-o pe cutia de noodles (unul dintre modelele mele preferate) sau pe ambalajul de la cartofii prajiti din colectia Amour Food, inspirata de mancarea de tip fast-food. Am vazut-o in diverse interp...

Inapoi Inainte

Cum a fost la V for Vintage 19

Weekendul trecut, echipa V for Vintage a stabilit cea de-a 19-a intalnire cu comunitatea celor pasionati de design contemporan si cultura vintage. Editia targului s-a desfasurat timp de doua zile, pe 11 si 12 noiembrie, la Grand Hotel du Boulevard din Bucuresti.

Am planificat vizita pentru sambata dupa-amiaza. A fost oportunitatea perfecta de a vedea si live unele colectii pe care le stiam deja din online, dar si de a descoperi tineri creativi care fac acum primii pasi in industria modei. Studentii Universitatilor si Facultatilor de Arta si Design din Bucuresti, Cluj si Timisoara au prezentat, in sectiunea Future Design, colectii dedicate, colectii de diploma si instalatii. Vestimentatie, bijuterie, accesorii contemporane si vintage, toate in acelasi loc.

“La V for VINTAGE, am sarbatorit ultimul weekend frumos si calduros de toamna prin colectiile celor 100 designeri contemporani, 10 colectionari de vintage autentic si aproape 100 de studenti de la facultatile de Arta si Design din Bucuresti, Cluj si Timisoara,”  spune echipa V for Vintage. Am reintalnit, cu aceasta ocazie, si standul Iubirrre si Red Panda Romania, unde banii primiti pe accesoriile expuse de ei se transforma in sprijin pentru animalele fara stapan, aflate in grija lor.


Dana Rogoz, la standul brandului Moon by Dana Rogoz

Targul V for Vintage din aceasta toamna a avut ca tema “Antreprenoriatul in domeniul frumosului”, astfel incat castigatorii a trei dintre premiile editiei au fost alesi pentru creativitatea si pasiunea cu care si-au construit si prezentat colectiile. Cel de-al patrulea castigator a fost stabilit de preferintele vizitatorilor.

Snobbish Breakfast a primit premiul BEST DESIGNER, oferit de Elle Romania.

Meowsse a castigat premiul BEST YOUNG DESIGNER, oferit de revista Glamour.

AFMF a primit premiul BEST BRAND, oferit de revista Unica designerului care a reusit sa construiasca un brand coerent, consistent si care a dovedit ca intelege importanta strategiei de marketing si a comunicarii in moda.

PREMIUL de Popularitate, votat de catre vizitatorii targului, a fost oferit celui mai popular designer la V for VINTAGE #19 – snob. Cu Iza Visoianu si Florian Toma, fondatorii si designerii brandului castigator, am realizat un interviu chiar cu cateva zile inainte de targ. Daca nu l-ai citit inca, o poti face aici.

Silvia Cristescu si Irina Ispas, designer Meowsse si castigatoarea Best Young Designer by Glamour

Stefana Macovei si Adina Grapa, designer Snobbish Breakfast si castigatoarea Best Designer by Elle Romania la V for Vintage 19

Andrada Oprean, Noemi Meilman, Evelyne Lorincz si Borbala Ferencz

Gasesti mai multe imagini de la eveniment pe pagina de Facebook V for Vintage.

Foto: Ana Georgescu si Iuliana Cristina Popescu via V for Vintage

more in Newsroom