Petocuri.ro foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe...

INSPIRATIE

Emma Stone, intr-o tinuta Louis...

Luni dimineata, am trecut in revista tinutele purtate de vedete la…

STREET STYLE

Pantalonii largi. Inspiratie pentru tinute...

Am inceput dimineata cu Saptamana Modei de la Londra in minte,…

RED CARPET

Vedetele @ Premiile Emmy 2017

Materialele fluide, texturile stralucitoare si decolteurile adanci se regasesc printre elementele…

WE LIKE

Parlor Bridal 2018

Dupa cateva teasere in social media, Parlor a dezvaluit de curand…

INTERVIU

Razvan Chelu. LEMNIA.

Ideea de a realiza genti din lemn i-a venit lui Razvan…

INSPIRATIE

7 idei vestimentare pentru toamna...

Atunci cand vara cedeaza locul toamnei, trec printr-o scurta perioada de…

RED CARPET

Top 5 tinute de la...

Cea de-a 74-a editie a Festivalului International de Film de la…

Interviu

Razvan Chelu. LEMNIA.

Ideea de a realiza genti din lemn i-a venit lui Razvan Chelu in urma cu cativa ani. Se plimba pe strazile Lisabonei cand a observat in vitrina unui magazin, o geanta facuta din bucati de oglinda. Cum aceasta era asezata pe un raft din lemn, textura materialului natural se reflecta pe suprafata gentii si ii schimba complet aspectul. Atunci a avut loc declicul, iar din acel moment a urmat un lant de evenimente fericite, dupa cum spune el, care au dus la ceea ce inseamna astazi brandul Lemnia. In trei cuvinte: "unicitate, pasiune si creativitate". In mai multe cuvinte, te invit sa descoperi in continuare. Inceputa in 2014, Lemnia este o afacere de familie care imbina pasiunea lui Razvan pentru arhitectura si design si experienta tatalui sau, Florin Chelu, in prelucrarea lemnului. Gentile lor sunt gazduite astazi in magazine de design autohtone si de afara, iar o geanta Lemnia este expusa la Muzeul Gentilor din Amsterdam. Razvan Chelu, co-fondator Lemnia. Foto: Iulian Dinu. Dar cum a inceput totul? Intors acasa din Portugalia, Razvan i-a povestit intamplarea tatalui sau, iar acesta: “A reactionat foarte bine. Tocmai de-asta mi se pare ca in povestea noastra lucrurile chiar s-au legat.” Razvan recunoaste zambind ca nu a fost nici pe departe prima idee pe care i-a prezentat-...

Inapoi Inainte
Cum a fost la V for Vintage #18

Cum a fost la V for Vintage #18

Weekendul trecut, V for Vintage a celebrat majoratul editiilor alaturi de cei peste 5000 de pasionati de design contemporan si cultura vintage care au trecut pragul targului de la Grand Hotel du Boulevard.

Saloanele somptuoase cu marmura si candelabre, aflate la parterul hotelului, au gazduit pentru doua zile cele mai recente colectii semnate atat de designeri autohtoni consacrati, cat si de tinere talente. “La V for VINTAGE, studentii Universitatilor si Facultatilor de Arta si Design din Bucuresti, Cluj si Timisoara au pregatit colectii dedicate si instalatii in zona Future Design. Colaborarea sustine studentii si le ofera o viziune realista, practica, privind piata de design si un feedback imediat din partea publicului,” spun organizatorii.

Vizitatorii au putut descoperi si achizitiona articole vestimentare, accesorii, bijuterie contemporana, obiecte decorative, piese vintage, dar si dulciuri care sa le rasfete papilele gustative si sa le incarce bateriile pentru mai departe.

La aceasta editie a targului, Iutta a adunat cele mai multe voturi din partea publicului, devenind astfel castigatorul premiului Most Popular Designer. Revistele Beau Monde si Marie Claire au continuat traditia de a oferi premiile Best Designer si au desemnat drept castigatoare brandurile Framboise si Snobbish Breakfast.

Fondat de Laura Calin in urma cu 9 ani, conceptul V for Vintage s-a dezvoltat de la editie la editie si si-a castigat astazi statutul de cel mai mare targ de design contemporan si cultura vintage din Bucuresti, conector al initiativelor locale de design.

Gasesti mai multe imagini care au surprins atmosfera energizanta a evenimentului pe pagina de Facebook V for Vintage.

Ne vedem la V for Vintage 19!

Foto: V for Vintage

PUBLISHED ON 12.04.2017 TAGS: v for vintage

more in Newsroom