Petocuri.ro foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe...

PORTRET DE DESIGNER

Leanne Marshall inca face valuri...

In urma cu 10 ani, una dintre placerile mele nevinovate era…

INSPIRATIE

Coafuri care creeaza impresia ca...

Relatia cu bretonul poate fi una complicata.:) Am mai spus asta…

HOT TREND

Bluze albe, care nu se...

Imi place albul, insa de cele mai multe ori nuanta imaculata…

RED CARPET

De ce in negru pe...

Covorul rosu de la Globurile de Aur 2018 nu a mai…

HOT TREND

Geanta mini

Dimensiunile gentilor care completeaza tinutele feminine de strada s-au redus din…

INSPIRATIE

Ultra Violet. Culoarea intuitiei si...

Culoarea lui 2018 este Ultra Violet, un simbol vibrant al originalitatii,…

WE LIKE

Milo by Lightovo. O veioza...

Cand aud numele Milo, ma gandesc instant la simpaticul caine din…

Hot Trend

Geanta mini

Dimensiunile gentilor care completeaza tinutele feminine de strada s-au redus din ce in ce mai mult in ultimele sezoane, iar geanta mini s-a transformat in It Item-ul momentului. Nenumaratele interpretari pe care le primeste, aerul ei extrem de sic si usurinta cu care se adapteaza la diferite tinute de zi, dar si de seara, au contribuit la succesul de care are parte. Daca iti place acest mic accesoriu de mare efect, te va bucura vestea ca ea promite sa ramana relevanta si anul acesta. Am intalnit-o deja in colectiile pentru primavara-vara, semnate de designeri ca Stella McCartney, Celine, Giambattista Valli, Chanel, Valentino, Chloe sau Givenchy. Thora Valdimars si Jeanette Friis Madsen Si, totusi, cum a  devenit mini un mare trend? Ani de-a randul, gentile foarte mici au fost asociate cu tinutele de ocazie. In ele, punem strictul necesar: cheile, banii, telefonul si, poate, un ruj sau o pudra pentru a ne retusa machiajul. Nici nu avem nevoie de mai mult pentru o petrecere. Pentru zi, rolul de gardian al lucrurilor personale a fost atribuit gentii supradimensionate, in care pare ca ne putem aseza foarte confortabil intreaga viata. Asta m-a facut sa ma intreb ce schimbare din rutina noastra de zi cu zi a inspirat si a garantat succesul acestui trend. Primul gand a fost:...

Inapoi Inainte
Camasa alba de vacanta. Episodul 2.

Camasa alba de vacanta. Episodul 2.

A trecut un an de cand Noemi Meilman, Alina Rachieru de la Pineberry si Marina Moldovan de la Skin Deep au lansat impreuna camasa alba de vacanta. Si cum ar putea celebra mai bine aceasta aniversare decat printr-o continuare a proiectului?! Trio-ul a revenit, de curand, cu doua modele noi de camasi imprimate. Walking The Streets of Love este un mesaj de sustinere a comunitatii LBGTQI+ si a luptei acesteia pentru drepturi egale, iar Hungry Eyes este un omagiu adus peliculei “Dirty Dancing”, care implineste in aceasta vara 30 de ani de la premiera, dar si un manifest feminist.

Grafica ambelor camasi este semnata de Marina Moldovan, iar fotografiile campaniei poarta semnatura Virginiei Lupu. Realizate cu un aparat Contax t2, cu film Fuji 200iso, imaginile neretusate ii au ca protagonisti pe bloggerul Raluca Rosu (The Daily Tutli-Putli) si pe Vivian Dunger, pe artistii Paul Dunca si Mihai Baltac si pe copywriterul Diana Nica.

Primele contururi ale proiectului camasa alba de vacanta au fost trasate in primavara lui 2015. Noemi si Alina s-au cunoscut atunci la cursurile de la Naked PR, iar astazi intalnirea lor nu mai pare deloc intamplatoare. Noemi isi dorea de mult timp sa realizeze o camasa alba, lejera, cu spatele fie brodat, fie imprimat, iar cand a aflat ca Alina este fondatoarea unui brand de camasi, i-a propus o colaborare. Conversatia lor s-a concretizat intr-un plan in toamna acelui an. Noemi a gasit imaginile potrivite pentru spatele camasilor in albumele ei foto din calatorii. Au cooptat-o, apoi, in echipa si pe Marina Moldovan, care a scris cu fonturile ei mesajele ce au insotit fotografiile cu palmieri. Dupa ce fiecare detaliu a fost pus la punct, camasa alba de vacanta a fost lansata, iar feedback-ul pozitiv nu s-a lasat deloc asteptat. 2017 marcheaza al doilea episod al proiectului care va continua in fiecare an.

Camasile pot fi achizitionate la pretul de 160 de lei de pe Pineberry.ro, touchskindeep.com, din concept store-ul Molecule-f din Mall Promenada si de pe Molecule-f.com. La fiecare camasa “Walking The Streets of Love” vanduta, 10 lei vor fi redirectionati catre organizatia nonguvernamentala MozaiQ.

Fotograf: Virginia Lupu
Director artistic: Robert Ratiu
Make-up pentru Diana Nica: Vicky Ghigeanu

PUBLISHED ON 04.05.2017 TAGS: camasa alba de vacanta

more in Fashion Etc