Petocuri.ro foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe...

INSPIRATIE

Ioana Ciolacu. Toamna-Iarna 2017/18.

Ioana Ciolacu prezinta colectia pentru toamna-iarna 2017/18 intr-o serie de fotografii…

HOT TREND

Incaltaminte. 3 staruri ale sezonului...

In urma cu vreo 15 ani, mi-am cumparat niste cizme negre…

HOT TREND

Costumul cu fusta. Un look...

Cand vine vorba despre costumul deux-pieces, varianta lui cu pantaloni este…

INTERVIU

Iza Visoianu & Florian Toma....

Iza Visoianu si Florian Toma au fondat brandul de accesorii Snob….

WE LIKE

Inimi brodate

Multe dintre tricourile mele din sifonier sunt albe. Cateva simple, restul…

HOT TREND

Culorile toamnei

Daca ar fi sa alegem o culoare care defineste, din punct…

ART & DESIGN

Viata: mod de intrebuintare

“O bienala este ca o casa mai mare, cu locuinte la…

We like

Inimi brodate

Multe dintre tricourile mele din sifonier sunt albe. Cateva simple, restul cu mici detalii care au avut un mare impact asupra mea: o ilustratie, un text haios sau chiar niste paiete stralucitoare, despre care n-as fi spus ca m-ar convinge vreodata. Imi place cum bumbacul imaculat devine terenul de joaca al celor mai nastrusnice idei. O descoperire recenta in aceasta directie este Keur Paris, un brand parizian, fondat de Eva Bromberg in 2014, pe cand avea 19 ani. Totul a inceput cand relatia ei de dragoste a implinit 3 ani. Pentru a celebra aceasta aniversare, Eva a brodat pe un tricou inima iubitului ei. Intr-un interviu pentru o emisiune Paris Premiere, La Mode La Mode la Mode, ea a povestit ca, atunci cand au vazut rezultatul, prietenii si-au dorit si ei un astfel de articol vestimentar. Lor li s-au alaturat, apoi, prietenii prietenilor si asa ideea cadoului a conturat o afacere, iar inima a devenit simbolul acesteia. Eva a invatat sa brodeze de la bunica ei, cea care o ajuta si astazi la Keur Paris. Intr-o forma sau alta, inima este integrata pe fiecare tricou. Am intalnit-o pe cutia de noodles (unul dintre modelele mele preferate) sau pe ambalajul de la cartofii prajiti din colectia Amour Food, inspirata de mancarea de tip fast-food. Am vazut-o in diverse interp...

Inapoi Inainte
Anda Brindusa

Anda Brindusa

Online-ul ne-a redefinit comportamentul de comunicare. Noile obiceiuri s-au instalat ca un update la viata pe care o cunosteam inainte, atat pe plan profesional, cat si personal. In ceea ce priveste continutul editorial, imaginea ocupa din ce in ce mai mult din teritoriul textului. “Cu toate ca acum oricine face fotografii si video-uri, nu mi se pare ca asta ajunge sa dauneze celor care chiar sunt profesionisti,”  spune Anda Brindusa, senior editor la revista Harper’s BAZAAR.

Suntem in online de 10 ani.

In vara lui 2007, Petocuri.ro punea punctul dupa “i” si invita cititoarele in cea mai selecta comunitate de femei. In vara lui 2017, ca la orice aniversare rotunda, privim retrospectiv tot acest parcurs si modurile in care momentele de inovatie s-au transformat in repere care au ghidat pasii intregii industrii si nu numai.

Pentru o imagine de ansamblu, am invitat oameni care ne inspira sa ne vorbeasca despre cum se vede, din perspectiva lor, toata aceasta perioada si am adunat, astfel, o colectie de insight-uri relevante.

Descopera si celelalte interviuri din proiectul #10ANIDEONLINE #PETOCURIDE10!

Video: Andrei Nica / sendalstudio
Coafura: Meda Petrescu
Make-up: BrowBar & More
Set-up: Natuzzi Romania si ClassIN
Locatie: The Brewery

PUBLISHED ON 28.06.2017 TAGS: 10 ani de online

more in Conversation Marks